«رستاک حلاج» برای اجرای «با این حالت» به برج میلاد خواهد رفت

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ یاسمین بختیاری: «رستاک حلاج» که به تازگی تک قطعه «با این حالت» را منتشر کرده، هشتم اردیبهشت به دیدار طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد تهران خواهد رفت.

این کنسرت که رهبری ارکستر آن را فیروز ویسانلو بر عهده دارد، در تاریخ مذکور طی یک سانس از ساعت 21:30 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت و پیمان جوینده (به عنوان نوازنده پیانو)، بهرنگ معتمدی (ویولنسل)، وحید قاسمی (پرکاشن) و شروین شهبازی (گیتار کلاسیک) از جمله نوازندگانی هستند که در این اجرا رستاک حلاج را همراهی خواهند کرد.

علاقمندان به تهیه بلیت به صورت آنلاین می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.con بلیت مورد نظر خود را با محدوده قیمت 40 تا 130 هزار تومان تهیه نمایند و یا با شماره های  22655459 و 22655457 تماس گرفته و از طریق موسسه موسیقی ققنوس اقدام به خرید بلیت کنند.

لازم به ذکر است، آخرین تک قطعه حلاج با نام «با این حالت» با ترانه و ملودی خواننده اثر، تنظیم کنندگی اشکان دباغ، نوازندگی گیتار الکتریک امیر دانایی و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد، بجز از طریق سایت های معتبر موسیقی، از طریق کانال وی به نشانی  Telegram.me/RastaakHallajOfficial  قابل دانلود است.

این خواننده هنگام انتشار قطعه تازه اش، در صفحات اجتماعی خود نوشت: «ما با هم خاطرات بسيارى داريم، اميدوارم «با اين حالِت» هم پيوست شود به گوشه اى از خاطراتمان»
قابل یادآوری است، رستاک حلاج که آلبوم «پاییز سال بعد» را در کارنامه هنری خود دارد، مجموعه ترانه هایش را نیز با همین عنوان توسط انتشارات نگاه منتشر کرده است.  

 

* عکس: رضا بهاری نژاد

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005