در پاسخ به درخواست هواداران

اجرای دوباره «دنیای بعد تو» گروه «سون» در سالن میلاد

« بازگشت به لیست | جمعه 8 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: امشب بار دیگر گروه «سون» طی دو سانس، آلبوم «دنیای بعد تو» را بر روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای طرفدارانشان اجرا خواهند کرد.

این گروه که به تازگی سومین آلبوم خود را منتشر کرده است، 7 اردیبهشت در ساعات 19 و 22 قطعاتی از آن را به همراه شنیدنی ترین آثارشان اجرا کردند که در شب اول کنسرت، با استقبال قابل قبول هوادارانشان مواجه شدند، به طوری که باعث تمدید این کنسرت شد لذا امشب، هشتم اردیبهشت نیز گروه «سون» دو اجرای دیگر را پشت سر خواهند گذاشت.

همچنین آلبوم «دنیای بعد تو» به عنوان سومین آلبوم رسمی این گروه پس از دو آلبوم «با تو می مونم» و «دوستت دارم» شامل 11 قطعه به نام های «دیره»، «دنیای بعد تو»، «می خوام ببینمت»، «من عاشقت می شم»، «مثل یه مرد»، «دیوونه»، «تنهاترین»، «اولین عشق»، «حواسم به توئه»، «دوست داشتنی» و «ادعا» است که اعضای این گروه (آرش و امیر قنادی و کیارش پوزشی) ساخت آن ها را بر عهده داشته اند.

لازم به ذکر است، پیش از این، چهار قطعه از آلبوم «دنیای بعد تو» به صورت تک قطعه و موزیک ویدئو منتشر شده بودند که هر کدام به نوعی با اقبال مواجه شدند.

شرکت فرهنگی ـ هنری «آوای دوران» این اثر را به بازار عرضه داشته و همزمان نیز به صورت آنلاین از طریق سایت بیب تونز در اختیار علاقمندان به خرید آثار ارجینال قرار گرفته است.

قابل اشاره است که این آلبوم در مدت زمانی حدود چهار سال تهیه شده که بخش اعظم آن به تولید در خارج از کشور برمی گردد.  

علاقمندان می توانند از طریق کانال تلگرام به نشانی Telegram.me/sevenbandoriginal اخبار مربوط به گروه سون را دنبال کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005