خودکشی، صدای «لینکین پارک» را خاموش کرد

« بازگشت به لیست | جمعه 30 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 7 )

اختصاصی سل.نیوز/ امید یزدانفر: خودکشی غیرمنتظره «چستر چالرز بنینگتون» (آهنگساز، نوازنده و خواننده) طرفداران گروه موسیقی راک «لینکین پارک» را در بهت فرو برد!

جسد بنیانگذار و خواننده اصلی این گروه محبوب نیومتال که به الکل و مواد اعتیاد داشت، در حالی حوالی ساعت 9 صبح 20 جولای برابر با 29 تیر، در منزلش در شهر پالوس وردس ایالت کالیفرنیای آمریکا توسط پلیس پیدا شد که خود را حلق آویز کرده بود تا به زندگی اش در سن 41 سالگی پایان بدهد و جهان را در شوک از دست دادن یکی از ستاره های موسیقی راک مسکوت کند!

با این که هنوز گمانه زنی ها درباره مرگ وی ادامه دارد اما با توجه به حرف های گذشته اش که به بارها مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتنش در کودکی، اشاره کرده بود و قصدش به خودکشی برای رهایی از افکار آزاردهنده و اعتیاد، اقدام وی را برای مرگ جدی تر می کند.

چستر بنینگتون در سال 1996 گروه «لینکین پارک» را پایه گذاری کرد و اولین آلبوم خود را در سال 2000 با نام  «نظریه دورگه» (Hybrid Theory) منتشر کردند که بسیار موفق بود.

«متئورا»، «طرح های جانبی»، «دقایقی تا نیمه شب»، «یک هزار خورشید»، «موجودات زنده»، «ضیافت شکار» و «یک نور دیگر» (که 17 مه 2017 منتشر شد) آلبوم های این گروه در طی سال ها فعالیت قابل تاملشان در عرصه موسیقی هستند.

جالب به ذکر است که پس از انتشار خبر خودکشی وی فالوررهای صفحه اینستاگرامش به صورت کاملا صعودی در افزوده شدن است! همچنین وی دارای دو همسر و 6 فرزند بوده است.

ارسال نظر
مجید : ...
0 0
کی باورش می شه همچین آدمی خودشو کشته باشه حیف شد
آرمین : صدای خوبی داشت
0 0
چقدر آدم ها نفسشون ضعیف شده همه دارن خودکشی می کنن
خطیب مجیدی - هن ... : نظر
0 0
حالا از فردا صبح استوری و پیج همه ما ایرانی ها میشه پر فیلمو آهنگاو عکساش حتی یسری خواننده هم میان میگن باهاش کار مشترک خوندند که هنوز پخش نشده یا ازش خاطره دارن ها ها ها
علیرضا پوراصغر : تاسف
0 0
واقعا حیف شد مرد من عاشق صداش بودم
امیرحسین عظیمی : حیف
0 0
خواننده های خارجی معروف میشن خوشی میزنه زیر دلشون انقدر مواد می زنن میمیرن حالا اینکه دیگه خودکشی هم کرده ولی عالی بود تو موزیک
پیام عابدینی : افسوس
0 0
قبل از چستر سه ماه قبل هم دوست صمیمیش کریس کورنل که اونم یه خواننده بزرگ بود به همین روش خودکشی کرده بود. معلوم نیست چشون بوده بیچاره ها
فاطمه دشتی : _
0 0
این خواننده فوق‌العاده بود و مرگش واقعا سخت بود این خبر که خودکش کرده برایذهمه سخت بود حتی کسانی که با این مرد و و گروه و اهنگ های جذابشون اشناییت ندارند
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005