کنسرت «اشوان» و وعده دوباره انتشار نخستین آلبوم رسمی

« بازگشت به لیست | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل نیوز/ مینا سهیلی فر: کنسرت «اشوان» سیزدهم اردیبهشت ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.


تمام بلیت های این کنسرت که در ساعت های 18:30 و 21:30 به روی صحنه خواهد رفت و تهیه کنندگی آن را موسسه فرهنگی ـ هنری آوای دوران به مدیریت رسول ترابی بر عهده دارد، به فروش رسیده است و گروه تولید و ارکستر در تلاشند بتوانند برنامه موفقی را پشت سر بگذارند.

اشوان که سال جاری را با تعدد اجرا آغاز کرده و در شهرهای کیش، نور، رامسر، متل قو، بندرعباس و قشم کنسرت برگزار کرده است، با نوشتن پیامی در صفحه های اجتماعی خود، اعلام کرد در تلاش است سرانجام بتواند تا پیش از تاریخ اجرای تهران، آلبوم خود را منتشر کند تا با طرفدارانش قطعات آن را هم صدا شود.

این در حالی ست که از سال 94 اخباری مبتنی بر انتشار نخستین آلبوم رسمی وی در بین طرفداران و اصحاب رسانه به گوش می رسد و با این که از پخش تیزر آن مدت زمانی می گذرد اما همچنان این آلبوم به بازار عرضه نشده و اشوان در هر کنسرت تک قطعه هایش را اجرا می کند و با توجه به استقبالی که از کنسرت هایش می شود، می توان پیش بینی کرد که آلبوم او نیز با اقبال مواجه شود.  

همچنین وی وعده داده است برای اولین بار در سالن میلاد قطعه «من آدم رویای تو نیستم» را اجرا خواهد کرد.
ترانه این اثر را اشوان به همراه عقیق آزاد سروده و نیمان غفاری نیز آن را تنظیم کرده است.
گفتنی ست، «شمع ها رو روشن کن»، «بعد من»، «بهت مریضم»، «چرا گریه کردم» و «تنها شدم» برخی از قطعات منتشر شده با صدای اشوان هستند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005