اجرای ساز و آواز در بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: علیرضا جعفرزاده (خواننده) و امیر متولی (نوازنده سه تار) با حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، به اجرای بداهه نوازی آواز دشتی با شعری از هوشنگ ابتهاج پرداختند.  

کانون فرهنگ و ادب این دانشگاه شب شعری را در بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه برگزار کرد که این مراسم سه شنبه 12 اردیبهشت از ساعت 16:30 الی 19 با سخنرانی جناب آقای دکتر فرجی دانا رئیس انجمن آموزشی مهندسی و شعرخوانی شاعران مطرح کشور همراه بود.

علیرضا جعفرزاده که با اجرای خود در این برنامه، مورد تشویق حضار قرار گرفت، خواننده موسیقی سنتی و مدرس آواز، متولد اصفهان و دارای مدرک كارشناسی حسابداری و كارشناسی موسيقی از دانشگاه هنر است. او از شش سالگی نزد پدرش که خود از شاگردان استاد تاج اصفهانی بوده، آشنایی با اصول خواندن و مقدمات موسيقی را فراگرفته است. همچنین از محضر اساتیدی همچون سيد رضا طباطبايی، احمد مراتب، علي اصغر شاهزيدی، مهران اعظم كيا، محمد رضا لطفی، مظفر شفيعی، عبدالكريم پاك سيرت، مجتبی عسگری، جواد هاديان و محمود مؤمنی بهره گرفته است.

وی که شیوه آوازی مکتب اصفهان را در پیش گرفته، تاکنون موفق به کسب چندین مقام از جمله مقام برتر در سه دوره آكادمی هزار صدا، مقام برتردر فستيوال استان های تهران، مقام برتر در جشنواره استان چهارمحال بختياری و هفتمين جشنواره موسيقی جوان، کسب مقام به عنوان بهترين صدا در جشنواره فجر سال 1393 و . . . شده است.

 

ارسال نظر
علی مهربخش : عالی
1 0
خیلی اجرای خوبی بود مخصوصا استاد متولی با صدای دلنشین سه تارش فضا رو خیلی دلنشین تر کرده بودن
ماندانا عزیزی : ----
0 0
خیلی عالی بود. آقای جعفرزاده بسیار مسلط و زیبا اجرا کردن من خودم سه تار میزنم خیلی خوشحال شدم استاد متولی رو از نزدیک دیدم و صدای سازشون شنیدم براشون آرزوی موفقیت میکنم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005