اجراهای اردیبهشتی «سیروان خسروی» به سالن میلاد تهران رسید

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: کنسرت «سیروان خسروی» 17 و 18 اردیبهشت ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

تمام بلیت های این کنسرت که در واقع دومین اجرای سیروان در اردیبهشت ماه محسوب می شود و در ساعت های 18:30 و 21:30 به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر به روی صحنه خواهد رفت، به فروش رسیده است. گفتنی ست، قیمت بلیت ها از 45 تا 140 هزار تومان انتخاب شده بود.

همچنین اولین کنسرت سیروان در دومین ماه فصل بهار، در روز هشتم اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس تایباد اجرا شد و در فروردین ماه نیز با طرفدارانش در کیش، بندرعباس، بندرانزلی، ساری، چالوس، رامسر، متل قو و نور دیدار کرده است.

خواننده آلبوم های «تو خیال کردی»، «ساعت 9» و «جاده رویاها»، به طرفدارانش وعده داده که به زودی آلبوم «بی مرز» که تاکنون دو قطعه از آن منتشر شده را به بازار عرضه خواهد کرد.

در بیوگرافی وی آمده است: «سیروان خسروی» خواننده، تنظیم‌ کننده و آهنگساز سبک پاپ - راک در کشورمان است. او از 16 سالگی، نزد استادش کاوه یغمایی نوازندگی کیبورد و اصول موسیقی راک را آموخت. اولین آلبوم رسمی او در سال 1384 پس از اخذ مجوز رسمی، با نام «تو خیال کردی بری» روانه بازار موسیقی کشور شد. با اینکه آلبوم «تو خیال کردی بری» فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه‌ اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. پس از آن، سیروان در سال‌های 1388 و 1391 دو آلبوم موسیقی دیگر در سبک پاپ راک منتشر کرد که این دو آلبوم با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شدند. آلبوم دوم او «ساعت 9» و سومین آلبومش «جاده رؤیاها» نام داشت. همچنین خسروی آثار بسیار محبوبی را برای خوانندگان مشهور دیگر ساخته و تنظیم کرده است.

 

* عکس: علی مجلسی

 

 

ارسال نظر
Fatemeh.z : ...
0 0
سیروان خسروی و بند فوق العاده ای که دارند سالهاست که توانسته اند توجه عظیمی از مردم را به خود جلب کنند و در این راستا موفق باشند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005