ارکستر «آوای ایران» در ایوان شمس از خاطره های موسیقی یاد کرد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ باربد شهسواری پور: ارکستر «آوای ایران» با حضور در ایوان شمس، 13 اردیبهشت ماه کنسرت «یادی از خاطره ها» را به روی صحنه برد.

این گروه به سرپرستی امیر فیروزبخت، خوانندگی کامران صفاری زاده و نوازندگی مهیار فیروزبخت (ویولن) و رضا مهدوی (سنتور)، برگزیده ای از موسیقی های ماندگار و قدیمی را از ساعت 21 اجرا کردند.

امیر فیروزبخت چند روز پیش از اجرای این کنسرت در صفحه اجتماعی خود نوشت: «با افتخار کنسرت بزرگ «یادی از خاطره ها» با صدای کامران صفاری فر نازنين که سال ها در مکتب استاد اکبر گلپا کسب فیض نموده را به همراه هنرمندان عزیزم در ارکستر «آوای ایرج» را به اطلاع همگی هنرمندان و هنر دوستان عزیز میرسانم».

لازم به ذکر است، امیر فیروزبخت 19 فروردین ماه سال جاری به عنوان رهبر ارکستر در کنسرت استاد «حسین خواجه امیری (ایرج)» در کنار ارکستر «آوای ایرج» و «هخامنش قزوین» به هنرنمایی پرداخت.

این اجرا که در دو سانس (ساعات 18 و 20) در قزوین به روی صحنه رفت با استقبال مخاطبین مواجه شد. همچنین سرپرستی ارکستر در این کنسرت را اسماعیل خانی بر عهده داشت.

لازم به یادآوری ست، این اجرا در واقع سومین کنسرت رسمی استاد ایرج پس از حضور در بندرعباس و کیش بوده است که در آن، بجز قطعات نوستالوژیک، آثار تازه تری از ایشان در دو بخش دستگاه های شور و همایون شنیده شد.

گفتنی ست، امیر فیروزبخت در پایان سال گذشته نیز با همراهی ارکستر آوای ایران رهبری و سرپرستی کنسرت «سالار عقیلی» را در اهواز بر عهده داشته است.   

ارسال نظر
محمدرضا باقریان : .....
0 0
خوش به حال تهرانیا که می تونن بزن، ما شهرستانیا هم دلمون میخواد بریم کنسرت
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005