دومین کنسرت گروه راک «سه نقطه» در سالن خلیج فارس نیاوران

« بازگشت به لیست | جمعه 15 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ شروین فریدنیا: گروه آلترنیتیو راک «سه نقطه» دومین کنسرت خود را اوایل خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت که سوم خرداد از ساعت 21 در سالن خلیج فارس اجرا خواهد شد، به تهیه کنندگی افشین معصومی موسس شرکت فرنگی ـ هنری «نغمه حصار» به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان به تهیه بلیت به صورت آنلاین می توانند به سایت «تیوال» مراجعه کنند.   

آرش رستمی (خواننده و نوازنده گیتار آگوستیک)، کیان شمس و سروش اعتصامی (گیتار الکتریک)، عطا تاسه (گیتار باس)، روزبه اسماعیلی (درامز) اعضای گروه شیرازی «سه نقطه» هستند که پیش از این 29 شهریور ماه در همین فرهنگسرا اولین کنسرت خود را اجرا کردند.

گروه «سه نقطه» که سال 1392 در مرکز استان فارس شکل گرفته است، از سال 1395 فعالیت‌های خود را به صورت رسمی و جدی دنبال می کند. آن ها اولین آلبوم خود را با نام «جایی برای همیشه» در قالب 10 قطعه به نام های «چون تو»، «دیوار»، «صورت ‌های سرد»، «دور شو»، «جایی برای همیشه»، «همسایه من»، «جاذبه»، «پژواک» و «دوباره» تیر ماه سال گذشته منتشر کردند و توانستند با فضاسازی بدیع، آوا‌ها و ملودى‌ هاى غربى و شرقى را با صداهاى الکترونیک به نحوی ادغام کنند که علاقمندان به موسیقی راک را راضی نگه دارد.  

گروه «سه نقطه» که این روزها ذهن خود را بر روی تکمیل آلبوم دوم متمرکز کرده است، در دومین اجرای خود قطعاتی از هر دو آلبوم و آثار منتشر شده را برای مخاطبینشان اجرا خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که در کنسرت پیش رو، «شهرام شعرباف»، خواننده و سرپرست گروه «اوهام» به عنوان صدابردار در کنار این گروه حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است، آلترنیتیو در کلمه به معنای «جایگزین» است و آلترنیتیو راک، شاخه‌ ای از راک است که در دهه 80 میلادی با تأثیر از  punk rock  شکل گرفت و در دهه 90 کاملاً شناخته شد و جایگزین راک کلاسیکی شد که آن دوران در جامعه جریان داشت. این سبک که از موسیقیِ مستقل (indie music) بیرون آمده توسط گروه هایی شکل گرفت که نمی‌خواستند با label های معروف قرارداد ببندند و می‌خواستند تغییری در موزیکِ راک ایجاد کنند که استفاده از صداهای hardcore  و گاهی استفاده از سازهای مختلف از جمله سازهای بادی از جمله آن تغییرات هستند.

 

ارسال نظر
اشکان سبزی کار : نظر
0 0
موسیقی راک هم مجاز شد اما رپ نه فقط با رپ مشکل دارن زنده باد تموم خواننده های رپ
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005