به سرپرستی و خوانندگی «مهناز روستا»

کنسرت بانوان گروه «مهوار» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

« بازگشت به لیست | شنبه 16 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آتوسا معماری: کنسرت بانوان گروه «مهوار» به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

مهناز روستا (سرپرست و خواننده گروه)، مینو قاسم پور (نوازنده قانون)، نیوشا بریمانی (کمانچه)، عسل ملک زاده (دف) و غزل مهدوی (پیانو) اعضای گروه مهوار را تشکیل می دهند.

بانوان علاقمند به شرکت در این اجرا می توانند از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com برای خرید بلیت که قیمت آن برای این اجرا 60 و 70 هزار تومان در نظر گرفته شده است، اقدام نمایند.

گفتنی ست، مهناز روستا سرپرست و خواننده گروه «مهوار» اصول اولیه موسیقی را نزد استاد غلامحسین بنان و ردیف موسیقی را نزد افسانه رثایی فرا گرفته است. وی دوره ای را جهت آشنایی با شیوه قدما نزد استاد مهدی کمالیان آموزش دیده و در ادامه، از تجربیات مظفر شفیعی در ارتباط با شیوه های دیگر آواز استفاده کرده است.

در سال 1384 در زمینه تلفیق شعر و موسیقی و مرکب خوانی با رضا موسوی زاده به مدت 2 سال همکاری کرد.

روستا همچنین همکاری و فعالیت در کانون های خوانندگی سنتی و مدرسین خانه موسیقی ایران را از سال 1380 تا 1388 در کارنامه خود دارد.

این خواننده آواز سنتی که تجربیات زیادی در برگزاری کنسرت برای بانوان دارد، پیش از این به همراه گروه خود در اردیبهشت ماه سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران برای بانوان هنردوست به اجرای موسیقی سنتی پرداخته است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005