با همکاری نشر «م» و حمایت «لورآل پاریس»

کنسرت «کریستف رضاعی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

« بازگشت به لیست | جمعه 15 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ارسلان بهرامی: کنسرت «کریستف رضاعی» (صحنه و تصویر) با همکاری نشر «م» و با حمایت «لورآل پاریس» روزهای 16 و 17 اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در این کنسرت گزیده‌ ای از موسیقی فیلم ‌ها و تئاترهای این آهنگساز که از سال 2003 تا به امروز نوشته شده اند، به اجرا در می ‌آید. از جمله این آثار می توان به موسیقی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان، «نزدیک ‌تر» مصطفی احمدی، «سعادت آباد» مازیار میری و موسیقی تئاتر «متولد 1361» پیام دهکردی اشاره کرد.

کریستف رضاعى که اجرای فوق را «تصورى فراتر از تصویر» مى داند، درباره آن چنین نوشته است : «موسیقى ‌ای که براى صحنه نمایش و یا تصویر نوشته شده، از موضوع این دو واسط الهام مى گیرد اما زمانى که واسطه‌ ها وجود ندارند و موسیقى اجرا مى‌شود نه تنها یادآور تصویر بلکه خالق هرگونه تخیل در ذهن شنونده - بیننده است؛ تصورى فراتر از تصویر».

از نکات قابل توجه در این کنسرت این است که بعضی از فیلم ها همزمان با نواختن زنده روی پرده پخش خواهند شد.

بردیا کیارس (سرپرست و نوازنده ویولن 1)، پریسا پیرزاده (ویولن 2)، لعیا اعتمادی (ویولا)، مهرداد عالمى (ویلنسل)،

سایورى شفیعى (کلارینت و کلارینت باس)، آرمین قیطاسى (فلوت)، پریناز حیدرى نژاد (گیتار) و امیر دارابى (پیانو) نوازندگانی هستند که کریستف رضاعی را در این کنسرت همراهی می کنند.

گفتنی ست، تمام بلیت های این اجرا که قیمت آن 80 و 90 هزار تومان در نظر گرفته شده بود، به فروش رفته است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005