اجرای «تو که نیستی» محمدرضا گلزار در شب اردیبهشتی پایتخت

« بازگشت به لیست | جمعه 15 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: «محمدرضا گلزار» در چهاردهمین شب از اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه طی دو سانس با طرفداران پایتخت نشین خود دیدار کرد.

وی که با کمی فاصله گرفتن از سینما، این روزها وقت بیشتری را به موسیقی اختصاص داده، در ادامه تور کنسرت های اردیبهشتی خود که از اهواز و کرمان آغاز شده، به تهران بازگشت و همراه با گروهش «ریراز» به رهبری حامد برادران اجرا بر روی استیج سالن میلاد را تجربه کرد.

وی در این کنسرت که به همت شرکت فرهنگی ـ هنری «اکسیر نوین» با مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد، در کنار تازه ترین آثار خود، قطعات پرطرفدارش را نیز برای هوادارانش اجرا کرد که از آن جمله می توان به قطعه تازه منتشر شده «تو که نیستی» با ترانه ای از کسری بختیاریان و موسیقی حامد برادران اشاره کرد.

گفتنی ست، تک قطعه «عاشق نبودی» نیز اولین قطعه ای بود که گلزار با انتشار آن در هفدهم فروردین سال پرکار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد. فرجام خیراللهی و سها به ترتیب سرودن ترانه و ساخت ملودی آن را بر عهده داشته اند و تنظیم، میکس و مسترینگ آن را فربد فروغی انجام داده است.

لازم به ذکر است، محمدرضا گلزار پس از رخ دادن حادثه غم انگیز انفجار معدن در گلستان و درگذشت عزیزان معدنچی، به سهم خود با قرار دادن تصویری در صفحات اجتماعی اش و نوشتن واژه «تسلیت» با بازماندگان این اتفاق دردناک همدردی کرد.

قابل افزودن است، فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری به تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی و کارگردانی قربان محمدپور به عنوان محصول مشترک سینمای ایران و هند، پس از آن که توانست در رتبه ای پایین تر از فیلم های «فروشنده»، «من سالوادور نیستم» و «پنجاه کیلو آلبالو» گیشه را در سال گذشته در حصار خود بگیرد، از 13 اردیبهشت نیز توسط موسسه فرهنگی ـ هنری «تصويرگستر پاسارگاد» وارد شبکه نمایش خانگی شده و عوامل تولید آن امیدوارند در این بخش نیز با اقبال مواجه شود.

«سلام بمبئی» داستان دو دوست را روایت می کند که در هندوستان دانشجوی رشته پزشکی هستند و دختری به نام «کارشیما» همکلاسی آن هاست و این آغاز یک ملودرام عاشقانه ست.

دیا میرزا، گلشن گروور، بهروز چاهل و شایلی محمودی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

 

ارسال نظر
Fatemeh.z : ...
0 0
گلزار با این کار نشان داد که در زندگی هیچ محدودیتی نیست و می توانی به هر آنچه که می خواهی دست یابی.معلمی،بازیگری،خوانندگی،مجری گری و... از جمله کار هایی است که او موفقیت خود را در آنها به ما نشان داد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005