«ادل» به عنوان پرفروش ترین خواننده زن بریتانیا معرفی شد

« بازگشت به لیست | شنبه 16 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: «ادل» توانست با کسب درآمد 40 میلیون پوند پرفروش ترین خواننده بریتانیا در سال 2016 لقب بگیرد.

روزنامه ساندی تایمز با اشاره به ثروت 125 میلیون پوندی این خواننده 29 ساله، علت افزایش ثروت چشمگیر او را با برگزاری تورهای بین المللی و انتشار سومین آلبوم رسمی اش به نام «25» که در سراسر جهان، فروشی بالغ بر دو میلیون و چهارصد هزار نسخه داشته است، مرتبط دانست.  

این خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل بریتانیا با نام اصلی «ادل لوری بلو ادکینز» در پنجم ماه می در سال 1988 متولد شده است و از انتشار دومین آلبومش توانست مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. این آلبوم که حدود 30 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته شد، جوایز متعدد گرمی را برای خواننده اش به ارمغان آورد. همچنین آلبوم «21» رکورد طولانی ‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش ترین آلبوم‌ های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

ادل در سال 2009 برای اولین توانست جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آهنگ پاپ توسط خواننده زن را دریافت کند و تا به امروز موفق به کسب جایزه گلدن گلوب ، جایزه اسکار و دریافت ده ها جایزه گرمی شده است. 

گفتنی ست، وی برای آلبوم «25» در هر پنج بخش که نامزد شده بود، موفق به دریافت جایزه شد و قطعه «سلام (Hello)»  جوایز رکورد سال، آهنگ سال و بهترین اجرای تک ‌نفره پاپ را به خود اختصاص داد.

همچنین وی برای این آلبوم برنده جایزه بهترین آلبوم آوایی پاپ شد. او با دریافت جایزه آلبوم سال، دومین هنرمند زن است که توانسته در بخش انفرادی دو بار در این عرصه پیروز شود.

ارسال نظر
دنیا فنایی : نظر
0 0
ادل خیلی باشخصیت و عالیه واقعا دوسش دارم
پریا مختاریان : ....
0 0
واقعا هم حقشه، صداش معرکه س، آهنگ سلامش که غوغایی بود عاشقشممم
فاطمه دشتی : _
0 0
ادل واقعا خواننده ی خوبیه، هر اهنگی که میخونه خوب محبوب میشه بین مزدم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005