اجرای «تلواسه های عاشقی» توسط گروه «مهبد» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | شنبه 16 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ روزبه فرهمند: گروه موسیقی «مهبد» 18 اردیبهشت کنسرت «تلواسه های عاشقی» را در تالار وحدت به روی صحنه می برد.

سرپرستی، نوازندگی پیانو و آهنگسازی قطعات این گروه که قرار است طی یک سانس از ساعت 21:30 برای اولین بار در تهران آثار خود را اجرا کنند، سهیل مطیعا برعهده دارد و مهدی قاسمی نیز به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کند.

امیرحسن حاجی ابراهیمی (نوازنده نی)، غلامرضا احسان پور (دف و سازهای کوبه ای)، سعید کیهانی (عود)، محمد جلالیان (ویلنسل)، احسان حلوایی (تنبک)، وحید خرمی (مایستر و سولیست ویولن)، محمد فروزی، حمید محمدی و محمد هادی جعفری (ویولن)، مهدی الماس پور (گیتار باس)، محمدرضا مهدی خانی، مهرداد صادقی، سید مصطفی عماد، امیرحسین بابقاری، سید مرتضی حسینی، حمیدرضا عسگری، مهدی بابقاری، زهرا احسانپور، فاطمه احسانپور، منا دارابی، مه لقا رحیمی، معصومه کشوری، ندا شیرزاد، حنانه حاجی ابراهیمی، مرجان صادقی (گروه کر) دیگر اعضای این گروه هستند و الهه حاجی زاده نیز به عنوان مشاور رسانه ای در کنار اعضای این گروه بوده است.

گفتنی ست، گروه «مهبد» که کار خود را از سال 1395 آغاز کرده، یک گروه تلفیقی است که با استفاده از سازهای سنتی و غربی در ژانری مدرن ولی همسو با فرهنگ جامعه ایرانی قدم به عرصه موسیقی کشور گذاشته است. اشعار استفاده شده در قطعات این گروه با توجه به معنی و مفهوم آن و بر اساس اصول آهنگسازی مربوط  انتخاب شده اند که عمدتا شامل اشعار کلاسیک بزرگانی من الجمله حافظ، مولوی و . . . می شوند.  

 

ارسال نظر
میترا اسدزاده : __
0 0
عهههه من این کنسرت و رفتمممممممم با دوستام ته سالن نشسته بودیم، کلی هم خوش گذشت
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005