انتشار بهترین آثار «آمو» در «آروم»؛ اولین آلبوم رسمی گروه

« بازگشت به لیست | یکشنبه 24 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: اولین آلبوم گروه «امو» با نام «آروم» توسط شرکت فرهنگی ـ هنری نوای نی لبک شرقی منتشر شد.

این آلبوم که شامل 9 قطعه به نام های «بیدارم»، «سرد شدی»، «بارون»، «دوست دارم»، «شک»، «نفس نفس»، «دنیامو» و «کجای زندگیت بودم» است، ترانه هایی از سروده های باران بهرامی را با تنظیم کنندگی رضا پناهی در خود جای داده ست.

سه عضو اصلی این گروه (افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی) که با کنار هم گذاشتن اولین حروف اسم های هنری خود، نام «امو» را برای گروه شان انتخاب کرده اند، در حالی که توانسته اند تا به امروز آثار قابل قبول و جوانپسندی ارائه دهند، پس از انتشار نخستین آلبوم خود، در صفحات رسمی خود (با اختصار) نوشتند: « با کمی تاخیر طبق قولی که داده بودیم اولین آلبوم رسمی و مجاز خود را که شامل قطعات قدیمی ست که در این مدت به صورت پراکنده منتشر کرده ایم، تولید و از طریق سایت بیب تونز و با همکاری علی و ایمان آقایی نسب در اختیار مخاطبین قرار دادیم. منتظر آلبوم و آثار جدید باشید».

همچنین درباره تلاش خود برای رسیدن به هدف توضیح داده اند: «ما همیشه با هم هستیم؛ همه جا در سختی ها و شادی ها. . . تا جایی که یادمان است، هیچ کس کمکی به ما نکرد و قدمی برایمان برنداشت. فقط خودمان بودیم و خودمان. ما هر چیز نشدنی را شدنی کردیم و هر روز تلاشمان را بیشتر می کنیم تا به هدفمان برسیم».

 

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

ارسال نظر
احمدرضا تهرانی : -----
0 0
ممنون از اطلاع رسانی خوب سایت تون اتفاقا الان دارم گوش میدم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005