اجرای قطعاتی از آلبوم «برف نو» در کنسرت بهاری گروه «آوای رسام»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: گروه موسیقی «آوای رسام» 28 اردیبهشت ماه قطعاتی از آلبوم «برف نو» را در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد کرد.

این گروه که به سرپرستی، آهنگسازی، خوانندگی و نوازندگی تار «میثم ملکی» از ساعت 21 در سالن خلیج فارس کنسرت خود را به روی صحنه می برد، قطعاتی همچون «هم آوای برف»، «برف»، «شهره شهر»، «رها» و «رانده» را در دستگاه شور و دستگاه نوا و آواز دشتی بر روی اشعاری از حافظ، فریدون مشیری و احمد شاملو را برای حضار اجرا خواهد کرد.   

مهیار طریحی (سنتور)، پیام جوانی (تار و باغلاما)، حسین خوشنویس (تار باس)، مهراد نوبخت پور (کمانچه)، بیتا قاسمی (قیچک باس)، مهرناز دبیرزاده (تنبک و سازهای کوبه ای)، رامین علیپور (تنبک) و مهسا دامرودی (همخوان) هنرمندانی هستند که در گروه «آوای رسام» هنرنمایی می کنند.

«میثم ملکی» فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی و لیسانس موسیقی، فراگیری این هنر را از 5 سالگی آغاز می کند و ساز تنبک و تار را نزد اساتیدی همچون پیمان سلطانی، بهمن رجبی، محمد اسماعیلی، سعید رودباری، بهروز همتی، منصور سینکی، هوشنگ ظریف، محسن نفر و محمدرضا لطفی فرا گرفته است.

او به عنوان نوازنده در آلبوم های «ایران جوان» با صدای شهرام ناظری و آهنگسازی پیمان سلطانی، «عبور از مه» با صدای علی زند وکیلی و آهنگسازی هامون بهرامی و «چشم انتظار» به خوانندگی علی پویانیا حضور داشته و با گروه های استاد محسن نفر، شروید، پیک صبح، وسال، ارغنون و نیستان نیز همکاری داشته است.

میثم ملکی در برنامه شاهنامه خوانی همراه علی زندوکیلی و در موسیقی سریال «وضعیت سفید» نیز ساز نواخته است.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005