پس از دو سال دوری از صحنه

اجرای «دارکوب» به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس گروه

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: گروه موسیقی «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری پس از دو سال دوری از صحنه به مناسبت دهمین سالگرد تاسیسش به روی صحنه می رود.

این گروه جمعه پنجم خرداد طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد به دیدار طرفدارانش خواهد رفت که علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com و یا از طریق شماره تلفن های  22655459  و 22655457 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، قیمت بلیت برای این اجرا که به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی علی حق شناس با همکاری موسسه سیمرغ برگزار می شود،  از 30 تا 150 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اعضای گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست گروه و سازهای کوبه ای)، دارا دارایی (گیتار باس)، آرش پژند مقدم (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، امید حاجیلی (ترومپت)، آرین ملکیان (کیبورد و پیانو) و . . . تشکیل می دهند و از دیگر هنرمندانی که در مقاطع مختلف با این گروه همکاری داشته اند، می توان به محسن شریفیان، علی زندوکیلی، رضا کولغانی، مهدی ساکی و . . .  اشاره کرد.

گفتنی ست، اعضای گروه دارکوب با تنظیم قطعه نوروزی «منِ دیوانه» که با صدای احسان خواجه امیری و ترانه ای از روزبه بمانی منتشر شد، قدم در سال جدید گذاشتند و حال با اجرای کنسرت، قصد دارند به روزهای پرکاری خود بازگردند.

ملودی «من دیوانه» را احسان نی زن ساخته و آرش پاکزاد نیز آن را میکس و مسترینگ کرده است.  

لازم به یادآوری ست، تاکنون سه آلبوم «دارکوب» سال 89، «لیوا» سال 92 و «نوکوب» سال 94 از این گروه منتشر شده است که همگی با استقبال مواجه شده اند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005