دیدار «فریدون آسرایی» با طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد

« بازگشت به لیست | شنبه 30 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مهدی یعقوبی: فریدون آسرایی که این روزها قطعاتی با صدای وی در سریال «عاشقانه» خوش درخشیده است، دوم خرداد ماه در برج میلاد با طرفداران خود در تهران دیدار خواهد کرد.  

آسرایی طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد خاطره انگیزترین قطعاتش را بر روی صحنه خواهد خواند.  

خواننده قطعه مشهور «گل هیاهو» در سال جدید با آغاز همکاری با عوامل تولید سریال «عاشقانه» که به کارگردانی منوچهر هادی در رسانه خانگی به انتشار رسیده است، تک قطعه «سنگدل» و «کمکم کن» (با همخوانی فرزاد فرزین) را با موسیقی بابک زرین اجرا کرده است.

در این سریال که حول محور زندگی چند زوج جوان می چرخد و با ورود زنی تقدیرشان دچار تغییر و تحول می شود، محمدرضا گلزار، حسین ناری، ساره بیات، پانته آ بهرام، مهناز افشار، هومن سیدی، بهاره کیان افشار، مسعود رایگان، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر و . . . نقش آفرینی کرده اند.  

همچنین وی مدتی پیش تک قطعه ای به نام «چقدر خوبه» را با ترانه ای از پیام ربیعی و تنظیم آیدین بهزادی را منتشر کرد.

لازم به ذکر است، فریدون آسرایی پس از حضور در گردهمایی سالانه انجمن حمایت از زندانیان استان البرز در صفحات اجتماعی خود (به اختصار) نوشت: «براى بار سوم به عنوان بازرس انتخاب شدم كه وظيفه اين انجمن خيريه رسيدگى به خانواده كسانى است كه به هر دليلى مرتكب جرم و زندانى شده و خانواده هایشان بى سرپرست مانده اند. خواهشمندم از همه كسانى كه دستشان در كار خيرهست و يا افراد خير را مي شناسند، به ما معرفى كنند. همچنین در استان البرز اگر دوستانى هستند كه مي توانند به ما كمك كنند تا يك كنسرت خيريه داشته باشيم تا كليه درآمد آن صرف اين عمل خير شود، سپاسگزار می شویم یاری مان دهند. يادمان باشد همه ما اشتباه مي كنيم. خداوند ما را در انجام كار خير يارى كند».

گفتنی ست، فریدون آسرایی که از جمله داوران برنامه موسیقیایی «شب کوک» است، بنا بر شنیده ها در تابستان سال جاری با سری جدید این برنامه بار دیگر به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

* عکس: الیار نوری زاده

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005