اجرای «مهدی یراحی» در تهران پس از انتشار قطعه «چه چیزها شنیدم»

« بازگشت به لیست | یکشنبه 31 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ باربد شهسواری پور: مهدی یراحی که به تازگی تک قطعه اجتماعی «چه چیزها شنیدم» را منتشر کرده است، اولین روز خرداد ماه به روی صحنه برج میلاد خواهد رفت تا میزبان هواداران خود باشد.

این کنسرت که طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت، پس از اجرای 15 اردیبهشت در سالن گیت بوستان اهواز برگزار می شود که یراحی در زادگاه خود، با شکستن قیمت ها توانست پذیرای علاقمندان بیشتری با هر وسع مالی باشد.

گفتنی ست، ملودی قطعه  ارزشمند «چه چیزها شنیدم» به عنوان تازه ترین اثر وی که دارای مفهومی اجتماعی در نقدی بر خرافه پرستی و سوء استفاده نادرست برخی از جریان های سیاسی از دین (بدون تعلق داشتن به هیچ جریانی در تب و تاب روزهای انتخابات) است، توسط خود خواننده ساخته شده و هومن نامداری آن را تنظیم، میکس و مسترینگ کرده است.

میثم مروستی (سه تار)، فرشید ادهمی (گیتار) و امیرحسین کیان پور (دودوک) نوازندگان حاضر در این اثر بوده اند که اشاره مستقیمی به مخالفت با مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان (عج) دارد.

همچنین سعید هاشمی و علی اذکاری به ترتیب به عنوان ناظر ضبط وکال و طراح کاور با مهدی یراحی در تولید قطعه «چه چیزها شنیدم» که توسط شرکت فرهنگی ـ هنری جام سبز منتشر شده است، همکاری داشته اند.

این اثر که اولین قطعه ای ست که پس از انتشار آلبوم «آینه قدی» از مهدی یراحی ارائه شده، با توجه به مفهوم، نوع موسیقی و کلام، توانست بسیار مورد توجه طرفدارانش واقع شود. 

لازم به یادآوری ست، آلبوم چهارم مهدی یراحی شامل 10 قطعه به نام‌های «آینه قدی»، «نفس»، «شال گردن»، «بی دفاع»، «تو که می‌رفتی»، «همین ساعت»، «بی‌سرزمین»، «مغلوب»، «سرما نزدیکه» و «نگو نگفتی» با ترانه ‌هایی از روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، آرش مهرابی، رضا شاهین و امیرحسین مساح و موسیقی امیر علی بهادری، احسان نی‌زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی، هومن نامداری، کوشان حداد، پیمان میرزایی، سعید زمانی، اسحاق اسدبیگی و خواننده اثر بوده است که تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» روانه بازار موسیقی کشور شد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005