پس از سال ها دوری و سکوت

آلبوم «حس خوب» با صدای محمدرضا عیوضی منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 31 ارديبهشت 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: آلبوم «حس خوب» با صدای محمدرضا عیوضی که چندی پیش در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شده بود، در واپسین روزهای اردیبهشت به بازار ارائه گردید. 

این آلبوم که 18 اردیبهشت ماه با حضور عوامل تولید آن، اهالی هنر و ورزش با اجرای بابک صحرایی و سعید اطلانی رونمایی شد، شامل 10 قطعه به نام های «عشق تنها شد»، «نوازش»، «یه جوری باش»، «این روزا»، «چار دیواری»، «حس خوب»، «نگاهتو ازم نگیر»، «یکی هست»، «انتظار» و «آیریلیق» است که فریبا وکیلی، بابک صحرایی، سروش دادخواه، داوود رحمت اللهی، الناز اسفندفر ترانه های آن را سروده اند و میلاد اکبری، محمد خاکزاد، معین راهبر، رضا تاجبخش، وحید مهرداد، حامد حنیفی و رضا تاجبخش نیز به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده در این اثر حضور داشته اند.

محمدرضا عیوضی در حالی تازه ترین آلبوم خود را ارائه داده که حدود 10 سال در این عرصه کم کار بوده است. علت اصلی این مساله به شرایط نامناسب و عدم مدیریت صحیح در این زمینه برمی گردد که باعث کم کاری خوانندگان روزهای ابتدایی فعالیت موسیقی  پاپ پس از انقلاب در سال های اخیر شده که وی نیز یکی از آن ها بوده است.   

عیوضی ضمن اشاره به مدت زمان چهار ساله پروسه تولید این آلبوم، در مراسم رونمایی «حس خوب» به تغییر سلیقه شنیداری مخاطبین طی این سال ها اشاره داشته است لذا همه تلاش خود را کرده که در زمان درست آلبوم تازه اش را به علاقمندان ارائه کند.

گفتنی ست، در بیوگرافی محمدرضا عیوضی که بسیاری او را با خاطره تک قطعه «رنگین کمان» به یاد دارند، آمده است: «وی در روز ششم دی ماه سال 1350 در تهران دیده به جهان گشود. در سال 1377 با رواج موسیقی پاپ در ایران وارد عرصه موسیقی پاپ گردید. وی از اولین خوانندگانی محسوب می شود كه این سبك را در ایران رواج داده است. «سرزمین عشق» ساخته  ناصر چشم آذر اولین ترانه ای بود كه ایشان توانست در مدت زمان کوتاهی آن را به بهترین نحو ممكن اجرا كند. این قطعه مربوط به ورود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 بود. از دیگر كارهای ماندگار ایشان می توان به آثاری همچون «گل واژه خلقت» و «میلاد امام» اشاره کرد. او در سال های اخیر موفق به دریافت مجوز تاسیس «باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین» گردید. از جمله اهداف شکل گیری باشگاه، سازماندهی و حمایت از هنرمندان در کلیه زمینه های هنری، از جمله موسیقی، تئاتر، سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی، آهنگسازی و . . . است».

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005