به کارگردانی «مریم خدارحمی» و «میلاد عارفی نیا»

«علی محمدپور» و پایان ساخت موسیقی دو فیلم کوتاه «کوچ» و «فریز»

« بازگشت به لیست | جمعه 5 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: «علی محمدپور» از به پایان رساندن ساخت موسیقی دو فیلم کوتاه به نام های «کوچ» و «فریز» به کارگردانی مریم خدارحمی و میلاد عارفی نیا خبر داد.

داستان فیلم کوتاه «کوچ» که آهنگساز از آن به عنوان یکی از بهترین تجربه های کاری اش یاد می کند، درباره زنی به نام «پرستو» است که به دلیل مشکلات موجود در زندگی اش به ناچار تصمیم خطرناکی می گیرد.

همچنین داستان فیلم کوتاه «فریز» درباره زوجی به نام های «نازنین» و «رضا» است که شش سال از ازدواجشان  می گذرد. نازنین به علت بالا رفتن سنش دوست دارد بچه ‌دار شود اما رضا به دلایلى با نازنین موافق نیست. آن‌ ها در سفری سه روزه به شمال، اتفاقی را از سر می‌ گذرانند.

علی محمدپور که با توجه به آثار ارزشمندی که در کارنامه هنری اش ثبت کرده، موفق به کسب جوایزی از جمله تندیس بهترين موسيقی برای فيلم «بدون دعوت نمی آيم» از جشنواره سينمايی راش، تنديس بهترين موسیقی برای فيلم «دست های سرد مهربان» از جشنواره رویش و جايزه بهترين موسیقی متن تئاتر از شانزدهمين جشنواره اميد های جوان شده، امیدوار است موسیقی که برای این دو فیلم کوتاه ساخته نیز مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد.

همچنين وی آثاری در جشنواره های خارجی ارائه کرده که از شاخص ترین آن ها می توان به موسیقی فیلم های «تايم اوت» و «لاتاری» به کارگردانی محمدرضا یکانی اشاره کرد که با موضوع مشکلات مهاجرت در آمریکا تصویربرداری شده اند.

«دست های سرد مهربان» و «روز روشن» به كارگردانی فائزه شكی، «تایم اوت» (محمدرضا شکی)، «نمايش هيس» (محمد شكری)، «مسافر پاييزی» (احسان يارمحمدی)، «مستند برهنگان» (مهدی خرقانی)، «مستند استاد اميرهوشنگ جاويد» (هوشنگ جاويد)، «لاتاری» (محمدرضا يكانی)، «یک شب بارانی» (عليرضا خواجه علی)، «من هم هستم» (محمد رضا يكانی)، «بدون دعوت نمی آيم» (معصومه خباز)، «راس ساعت 6» (ميلاد جباری)، موزیک ویدئو «اينجا زمين است» به كارگردانی مهدی خرقانی و موزیک ویدئو «او عكاس است» به کارگردانی حسین قنبری از جمله دیگر آثاری هستند که علی محمدپور به عنوان آهنگساز در آن ها حضور داشته است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005