«علی زندوکیلی» و اجرای تیتراژ سریال تلویزیونی «زیر پای مادر»

« بازگشت به لیست | شنبه 6 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ رکسانا کیانی: علی زندوکیلی تیتراژ سریال تلویزیونی «زیر پای مادر» را با ترانه ای از محمدسعید میرزایی و موسیقی علیرضا افکاری اجرا کرد.

این مجموعه به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای، از امشب، ششم خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود و موسیقی متن آن را فرزین قره گوزلو ساخته است.

سعید نعمت اله و زینب تقوایی به ترتیب نویسنده و تهیه کننده این سریال هستند.

این مجموعه بنا به خواست نویسنده پس از دو بار تغییر نام از «لبخند رخساره» و «دیباجی» به این نام رسیده است.

در این مجموعه بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری، مجید واشقانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، مجید نوروزی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، علیرضا آرا، درسا بختیاری و داریوش سلیمی نقش آفرینی می کنند.

داستان این سریال قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌ کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال ‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران ‌داری مشغول است، آخر هفته ‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می ‌دهد. قبول شدن در یکی از دانشگاه‌های تهران و آشنا شدن او با ستاره، راه ورود رخساره را به قصه باز می‌ کند.

همچنین «زیر پای مادر» داستان‌ زن و مردهایی در کنار یکدیگر است که همه آن ها به نوعی نقش اصلی بوده و در تکامل قصه به هم کمک می‌ کنند. رخساره نام یکی از شخصیت‌ های این داستان با بازی پریوش نظریه است که گویا با وجود بازی کوتاه تاثیرگذاری قابل قبلی در روند این درام دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است، در بخش‌ هایی از این سریال به مساله ورود جنس قاچاق به کشور نیز پرداخته می‌ شود.

در پیام این سریال برای بینندگان آمده است: «هیچ‌ گاه دوری، دوستی نمی ‌آورد و خانواده قصه «زیر پای مادر» قبل از آن که دیر شود، به همدلی می ‌رسند. قصه این مجموعه در تکریم خانواده به تصویر کشیده می‌شود».

ارسال نظر
شیما احمد زاده : علی زندوکیلی
0 0
سریال رو حتما دنبال میکنم صدای علی زندوکیلی خیلی خوبه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005