با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار

اجرای مشترک «وحید تاج» و گروه موسیقی «وزیری» در تالار وحدت

« بازگشت به لیست | دوشنبه 8 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/مهدی یعقوبی: کنسرت گروه «وزیری» با خوانندگی «وحید تاج» برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و به همت بنیاد خیریه فیروزنیا، دهم خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

در این کنسرت که طی یک سانس از ساعت 21:30 برگزار می شود؛ تصنیف هایی از کیوان ساکت مانند «بهار دیگر» ، «بی کاروان کولی» وهمچنین تصنیف «فسانه» (به یاد ایرج بسطامی) به همراه قطعات کلاسیک و ساز و آواز به اجرا در خواهد آمد.

در تالار وحدت کیوان ساکت (به عنوان سرپرست، آهنگساز و تنظیم کننده)، محمد دلنوازی (نوازنده عود) ، پاشا هنجنی (نی) ، بهنام ابوالقاسم و سروش عازمی خواه (پیانو) ، سالار زمانیان و کیارش ساکت (تار) ، اشکان مرادی (کمانچه) ، علی خادم (تنبک) و مهدی غلامی (دف) هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی ست؛ پیش از این روز در روز جمعه، پنجم خرداد، اجرای گروه وزیری با وجود تمام تهدید ها و کارشکنی ها، ارسال پیامک تهدید آمیز از شماره ناشناس و پاره کردن و پایین کشیدن بنرهای کنسرت، در کمال آرامش و با استقبال موسیقی دوستان آبادانی در این شهر برگزار شد.

علاوه بر این؛ استاد ساکت چندی پیش خبر از انتشار فایل صوتی برخی گفتگوهای خود با ابراهیم قنبری مهر (پیشکسوت ساز سازی ایران) در قالب یک مستند شنیداری را داد که این مستند شامل ناگفته های قنبری مهر است.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005