«هوادار»؛ اولین آلبوم شهرام میرجلالی منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 8 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ رکسانا کیانی: اولین آلبوم رسمی شهرام میرجلالی تحت عنوان «هوادار» به تهیه کنندگی علیشاه صمدی و به همت موسسه فرهنگی و هنری «طنین آهنگ پارس» منتشر شد.

آلبوم فوق که پیش از این تک قطعه «هوادار» از آن منتشر شده بود، شامل 14 قطعه به نام های «گرگ و میش»، «سلسله  چشمات»، «بارون عشق»، «یه تصمیم تازه»، «هوادار»، «دلشوره»، «مادر»، «روزا میگذرن»، «عشق اول»، «دوست دارم»، «پاتوق»، «بهارم تویی»، «راز خوشبختی» و «فقط با عشق میشه» است که ترانه هایشان توسط محمد کاظمی، مهرزاد امیرخانی، صابر قدیمی، ناصر حامدی و بهروز کشاورز سروده شده است.

همچنین بهنام کریمی، میلاد ترابی، محمد علیزاده، شهاب اکبری و شهاب رمضان، امیرحسین اکبرشاهی، کوشان حداد، سعید زمانی، بهنام کریمی، حامد برادران و سیاوش صدری آهنگسازان و تنظیم‌ کنندگانی هستند که در این آلبوم با شهرام میرجلالی همکاری کرده‌اند.

بهیاد کریمی، علی بابایی، بهنام کریمی، هومن نامداری، بابک یوسفی، میلاد درخشانی، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو، حماد کاردی و فرشید ادهمی نیز از جمله  نوازندگانی هستند که در این آلبوم حضور داشته اند.

گفتنی ست، آرش پاکزاد، کوشان حداد، میلاد ترابی، سعید زمانی و حامد برادران وظیفه میکس و مسترینگ قطعات آن را برعهده داشته اند.

در بیوگرافی این خواننده آمده است: «شهرام میرجلالی در چهارمین روز دی ماه سال 1365 درشهر تهران متولد شد. او فعالیت های هنری خود را از همان دوران کودکی و از 8 سالگی با یادگیری ردیف های موسیقی اصیل ایرانی نزد استاد بزرگ آواز ایران، استاد «رامبد صدیف» آغاز نمود و تا 21 سالگی از تجارب ارزنده این استاد در فراگیری فنون آواز ایرانی بهره بسیار جست. وی با جمع آوری برخی از همکلاسی های دوران مدرسه گروه موسیقی مدرسه دکتر هشترودی را تشکیل و از حدود سال 78 به اجرای تصانیف قدیمی موسیقی اصیل ایرانی پرداخت. فصل جدید فعالیت های هنری او از سال 83 و ضمن همکاری با گروه موسیقی «ونداد مهر» به سرپرستی استاد «افشین خلج» و مدیریت «مهرزاد هویدا» آغاز گردید که به برگزاری کنسرت ها و اجراهای متعدد و بسیار موفقی در مجامع معتبر فرهنگی ـ هنری انجامید. وی فعالیت هنری خود را با همکاری با گروه های بسیار از جمله گروه «خط سوم»، «شیدایی» و . . . ادامه داد و با اجرای کنسرت های متعدد در تهران، کرج، شاهرود و . . . به کسب تجربه بیشتر پرداخت.

وی که فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است، به دلیل علاقه بسیار به موسیقی پاپ، فعالیت در این عرصه را آغاز کرد.

شهرام میرجلالی که اولین آلبوم خود را به تازگی منتشر کرده است، همکاری های بسیاری نیز با واحد موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی داشته است.

*لطفا جهت حمایت از صاحب اثر، آلبوم «هوادار» را به صورت اورجینال تهیه کنید.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005