آلبوم تک نوازی تنبور «خوابم نمی برد» مسعود ارزانلو منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 8 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: آلبوم «خوابم نمی برد» شامل تک نوازی تنبور «مسعود ارزانلو» تحت امتیاز موسسه فرهنگی ـ هنری نغمه سازان آواز و توسط شرکت رها منتشر شد.

این اثر که در سبک تک نوازی و دو نوازی است، شامل 3 قطعه به نام های «خوابم نمی برد»، «نگاهم می کند» و «بی محابا» است که طراحی و نوازندگی سازهای کوبه ای قطعه آخر را حمید قنبری برعهده داشته است.

حسن خدایی نیا در استودیو پاییز آلبوم «خوابم نمی برد» را ضبط، میکس و مسترینگ کرده و مجید کاشانی مدیر هنری و طراح گرافیک آن بوده است.

این نوازنده پیش از این، دو آلبوم به نام های «آینه در آینه» در سال 1389 و «سکون تا ثریا» در سال 1390 را منتشر کرده است.

در بیوگرافی مسعود ارزانلو آمده است: «او در 14 اردیبهشت 1358 در تهران متولد شد. آهنگساز، مدرس، محقق، نوازنده و سازنده سازهای تنبور و سه تار و عضو رسمی و پيوسته خانه موسيقی ايران و موسس گروه «وین ‌بانگ» است. همچنین، وی از محضر اساتیدی چون سید خلیل عالی‌ نژاد، طاهر یار ویسی، ایرج دشتی ‌زاده و حسین مهرانی بهره گرفته است.

از سوابق و فعالیت های داخلی و خارجی ایشان می توان به تدريس در آموزشگاه‌ های آبنوس، مکتب موسیقی ایران ‌زمین، سُرواد، کانون ‌های موسیقی دانشگاه تهران، اصفهان، شاهرود و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تهران و شیراز، تدریس خصوصی، هدایت گروه ‌نوازی هنرجویان و آموزش آنلاین (سایت ریتمیتکا)، شرکت در کارگاه های آموزشی متعدد (Workshop) در کشورهای هلند، سوئد و بلژیک و نیز مصاحبه رادیویی در کشورهای لیتوانی، بلژیک و سوئد اشاره کرد.

 

 

*لطفا جهت حمایت از صاحب اثر، آلبوم «خوابم نمی برد» را به صورت اورجینال تهیه کنید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005