هم صدایی بزرگ با «یعنی درد» رضا صادقی در سالن میلاد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 10 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ساجده خارج: «رضا صادقی» 30 تیر سال جاری با اجرای قطعات تازه ترین اثرش؛ «یعنی درد» در سالن میلاد به روی صحنه می رود.

کنسرت این خواننده در دو سانس طی ساعت های 19 و22 اجرا خواهد شد و بلیت های این کنسرت از 50 هزار تومان تا 140 هزار تومان قیمت گذاری شده است که علاقمندان جهت رزرو بلیت می توانند به سایت tik8.com مراجعه نمایند.

گفتنی ست، رضا صادقی در اولین روزهای خرداد ماه هفتمین آلبوم رسمی خود را به نام «یعنی درد» منتشر کرد که به فاصله دو روز جشن امضای این آلبوم نیز در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد و طرفداران وی با لباس مشکی دراین مراسم حضور پیدا کردند.

در این اثر، رضا صادقی حضور پررنگی به عنوان ترانه سرا و آهنگساز داشته و در ساخت اکثر قطعات این آلبوم که نام های «حال بارون» ،«یعنی درد»، «همه اون روزا»، «من و یادت»، «معصومانه»، «دل دلا (دل بی غم)»، «یه چیزی کمه»، «آروم برو»، «همه چی خوبه»، «اولین بارون»، «من دوست دارم» و «دیگه تموم شد» برای آن ها در نظر گرفته شده، تاثیرگذار بوده است.

از جمله نکات قابل توجه این آلبوم، قطعه «دل بی غم» با گویش بندرعباسی است که وی آن را در مدح بندرعباس و مردمش خوانده شده و به این مردم خون گرم تقدیم کرده است.

قابل ذکر است، رضا صادقی اولین ویدئو انیمیشن خود را برای تک قطعه «اولین بارون» این آلبوم منتشر کرده  که طراحی آن بر عهده هادی کریمی بوده است.

همچنین حضور گرم و صمیمی رضا صادقی در برنامه «خندوانه» و اجرای قطعاتی به صورت زنده، بر محبوبیت این خواننده در بین دوستداران موسیقی بیش از پیش افزود.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005