«کاوه یغمایی» و اجرای موسیقی پاپ ـ راک در سالن وزارت کشور

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 11 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: «کاوه یغمایی» 22 تیر ماه با حضور در سالن وزارت کشور با طرفدارانش و علاقمندان به موسیقی پاپ ـ راک دیدار خواهد کرد.   

وی که پیش از این، پس از انتشار آلبوم «منشور» کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در سال گذشته اجرا کرد، این بار تصمیم دارد بجز قطعاتی از سه آلبوم خود، چند اثر نیز از آلبومی که در دست تولید دارد، به حضار تقدیم کند.

نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، نیما حمیدی (درامز) و شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) نوازندگانی هستند که در این کنسرت حضور خواهند داشت.

همچنین شهرام شعرباف (سرپرست گروه «اوهام») نیز به عنوان صدابردار در کنار یغمایی خواهد بود.

گفتنی ست، امکان خرید بلیت این کنسرت که قرار است طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 22 به مدت 120 دقیقه اجرا شود، به صورت آنلاین از طریق سایت www.tik8.com  امکان پذیر است.

کاوه یغمایی به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان پاپ ـ راک در ایران، متولد سال 1347 در تهران است. وی فرزند هنرمند گرانقدر، کوروش یغمایی ست که آلبوم «مترسک» را در سال 82 منتشر کرد و سپس با خروج از ایران، آلبوم «سکوت سرد» را زمانی که ساکن ونکوور کانادا بود، عرضه کرد.

وی  که فراگیری موسیقی را از سن 8 سالگی در مدرسه موسیقی تهران و آموزش پیانو را نزد استاد نوین افروز آغاز و سپس به سمت نواختن گیتار آگوستیک و الکتریک گرایش پیدا می کند، سومین آلبوم خود را با نام «منشور» مرداد ماه 95 در ایران منتشر کرد که ضبط قطعات آن با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» در کانادا انجام شده بود.

لازم به یادآوری ست، کاوه یغمایی در کنار خوانندگی، در زمینه آهنگسازی، تنظیم کنندگی، نوازندگی سازهای پیانو، گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن فعالیت حرفه ای دارد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005