همراه با ارکستـر جدید

اولین اجرای سال جاری «علی لهراسبی» در برج میلاد تهران

« بازگشت به لیست | یکشنبه 14 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: «علی لهراسبی» پنجم تیر ماه با ارکستر جدید خود به روی صحنه سالن همایش های برج میلاد تهران خواهد رفت.

وی که شهریور سال 95 آخرین اجرای خود را در تهران، تجربه کرده بود، خاطره انگیزترین آثارش را از بین قطعات آلبوم، تک قطعه ها و تیتراژهای رسانه ملی در اجرای پیش رو برای طرفدارانش خواهد خواند که در این بین، 3 قطعه «خوشبختی» و «روزهای خوب» و «من به تو حق میدم» برای اولین بار در این کنسرت اجرا می شود که بی شک می تواند رضایت مخاطبین را همراه داشته باشد.

زایا سلیمان (سرپرست گروه)، بابک مالکی فر (رهبر ارکستر)، حسین شریفی (نوازنده ترومبون)، رضا اوحادی (پیانو)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، احسان رنجور (ویولن)، سعید برادران (پرکاشن)، حسن فراهانی (ترومپت) و حسین غمگین (گیتار) اعضای گروه تازه علی لهراسبی هستند که قرار است در اولین اجرای وی در پایتخت طی سال جاری، او را همراهی کنند.

این کنسرت طی دو سانس در ساعت های 18 و 21 به همت موسسه «نای و نی» و با تهیه کنندگی رضا کبیری به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند برای خرید بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

لازم به افزودن است، وی این روزها در کنار تمرین کنسرت برای اجرایی متفاوت، در حال تولید تازه ترین آلبوم خود و ساخت یک موزیک ویدئوست که به زودی منتشر خواهند شد.

گفتنی ست، هواداران علی لهراسبی می توانند با عضویت در سایت www.ali-lohrasbi.net به عنوان وب سایت رسمی هواداران از آخرین خبرها، برنامه ها و امکاناتی که برای هواداران فراهم شده است، استفاده کنند. 

 

ارسال نظر
امیر کبیری : امیر کبیری
0 0
عالیه این خواننده
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005