«مرد می خواهد» علیرضا عصار به شهدای حادثه تروریستی تقدیم شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 21 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهروز حیدری: نماهنگ «مرد می خواهد» با صدای علیرضا عصار به شهدای حادثه تروریستی تهران تقدیم شد.

این اثر که سازمان فرهنگی ـ هنری اوج تهیه آن را بر عهده داشته است، توسط سعید فرهنگیان طراحی و کارگردانی شده و خانه انیمیشن انقلاب اسلامی نیز اجرای آن را انجام داده است.

علیرضا عصار که پس از چندین سال سکوت و دوری از فضای موسیقی، مدتی ست فعالیت های حرفه ای خود را با دیگر آغاز کرده است، با حضور و اجرا در کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری در شامگاه پنجم خرداد ماه، شب خاطره انگیزی را در سالن همایش ‌های برج میلاد برای مخاطبین رقم زد.  

وی در انتهای کنسرت «دارکوب» برای اولین بار به عنوان خواننده مهمان، با حضور بر روی صحنه قطعه «انسانم آرزوست» را اجرا کرد که بسیار مورد استقبال واقع شد. 

همچنین علیرضا عصار در ششم بهمن سال گذشته پس از 6 سال دوری از بازار موسیقی، با همیاری موسسه «آوای هنر»  طی چند شب در سالن میلاد نمایشگاه تهران کنسرتی را به روی صحنه برد که نه تنها با تمدید مواجه شد بلکه 90 درصد بلیت ها در همان روزهای ابتدایی به فروش رسید. وی در این اجرا گلچینی از پرطرفدارترین آثارش را به همراه چند قطعه جدید به رهبری ارکستر «پویا نیک پور» اجرا کرد.

علیرضا عصار (خواننده و آهنگساز) که تحصیل کرده رشته حقوق است، نوازندگی پیانو را از 5 سالگی آغاز می کند و نخستین اثر وی با نام «عیدانه» در سال 77 منتشر شد. وی همکاری های متعددی را با آهنگسازان برجسته ای همچون شهرداد روحانی و فواد حجازی همرا با ارکستر سمفونیک لندن در کارنامه هنری خود دارد و همواره یکی از خوانندگان ارزشمند موسیقی پاپ بوده است.

«کوچ»، «حال من بی تو»، «عشق الهی»، «نهان مکن» نام برخی از آلبوم های وی هستند که سال ها پیش به بازار عرضه شدند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005