«علی زندوکیلی» و برگزاری کنسرت در بزرگترین آبنمای موزیکال کشور

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 31 خرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: «علی زندوکیلی» در واپسین دقایق شامگاه اول تیر ماه در بزرگترین آبنمای موزیکال کشور در جزیره کیش به روی صحنه می رود.  

این کنسرت که از ساعت 00:00 تا 2 بامداد به مدت دو ساعت در مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس و در فضایی باز برگزار می شود، با شرایطی ویژه و منحصر به فرد میزبان علاقمندانی خواهد بود که بلیت این اجرا را با قیمت های 50 تا 110 هزار تومان از طریق سایت ایران کنسرت تهیه کرده اند.

این خواننده اهل شیراز که این روزها تیتراژ پایانی سریال پربیننده «زیر پای مادر» را به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله از شبکه اول رسانه ملی روی آنتن دارد، پیش از این در روزهای 18 و 22 اردیبهشت ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به دیدار طرفداران پایتخت نشین خود رفت و قطعات برگزیده آثارش را اجرا کرد.

لازم به ذکر است، نام قطعه ای که به عنوان تیتراژ در سریال ماه رمضان شبکه اول سیما هر شب پخش می شود، «آخرین رویا» است که محمدسعید میرزایی وظیفه سرودن ترانه آن را بر عهده داشته و علیرضا افکاری نیز موسیقی آن را ساخته است و سینا و سحاب علم نیز به عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده اند.  

گفتنی ست، کانال این خواننده در تلگرام با نشانی Telegram.me/Alizandevakili برای علاقمندان قابل دسترسی است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005