متن ترانه را بخوانید و دانلود کنید:

«ماه کامل باش»؛ تازه ترین اثر جمشید دلشادی منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 4 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «ماه کامل باش» با صدای جمشید دلشادی و موسیقی محمد احمدی منتشر شد.

این اثر که ترانه آن را امیر گرایی سروده و هومن نامداری نوازندگی ساکسیفون آن را بر عهده داشته، با فضایی شاد و انرژیک در حالی به علاقمندان عرضه شد که جمشید دلشادی تقریبا طی دو هفته گذشته تک قطعه «دلتنگتم» را نیز با فضایی متفاوت با ویولن نوازی مسعود نوروزی و به آهنگسازی، تنظیم کنندگی، نوازندگی گیتار، میکس و مسترینگ محمد احمدی منتشر کرده بود.    

دلشادی طی گفتگویی کوتاه درباره تفاوت «ماه کامل باش» با دیگر آثارش توضیح داد: «در این اثر سعى كرديم كمى از فضاى شاد و با اَكْت بيشتر ﺍﺳﺘﻔﺎﺩه كنيم تا از طرفی هم، سليقه مخاطبين و شنونده هایمان را ارزيابي كنيم و از سوی دیگر نیز سليقه هاى متفاوت را با آثارمان همگام كنيم».

وی ادامه داد: «در قدم اول در انتخاب ترانه بسیار دقت به خرج می دهم زیرا ترانه باید زبان حال و احساس مخاطب باشد تا شنونده بتواند با آن ارتباط برقرار کند. همچنین می بایست داستان آن ساده و روان بیان شود. موسيقى هم بايد در فضايى همگام با حال و هواى جامعه باشد كه بتواند شلوغى و استرس هاى زندگى و محيط كار و مشغله ها را از شنونده دور كند. سعى كرديم حداقل مخاطبین به اندازه شنيدن اين قطعه تا حدودى مشكلات را فراموش کرده و آرامش خود را با شنیدن یک اثر مثبت به دست بیاورند».

خواننده تک قطعه شنیدنی «آرامش و رویا» با موسیقی غلامرضا صادقی، درباره سکوتش در چندین ماه اخیر اظهار داشت: «دوری ام برای مدتی از بازار به معنای کم کاری نبود بلکه در حال ساخت و تکمیل آلبوم «نغمه شادی» بودم که تقریبا مراحل آخر تولید را طی می کند. در این آلبوم بازسازی چند کار قدیمی و اجرای چند اثر جدید از ساخته های استاد امین الله رشیدی را انجام داده ایم که متعاقبا اخبار تکمیلی را اطلاع خواهیم داد».

وی در پایان با اشاره به برنامه منظمی که برای انتشار آثارش در سال جاری دارد، گفت: «تصمیم دارم تا پایان سال، آثارم را به صورت تک قطعه با برنامه ریزی های تبلیغاتی و پخش موثر، به علاقمندان عرضه کنیم و در پایان سال، بهترین آن ها را در قالب یک آلبوم به انتشار برسانیم. همین طور در فضاهای دیگری مرتبط با موسیقی، کارهای جدیدی را آغاز کرده ام که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد».

* در ادامه می توانید متن ترانه قطعه «ماه کامل باش» را بخوانید و آن را دانلود کنید:    

ماهِ کامل باش و

شبُ با من سَر کن

حالمُ بهم بریز

حالمُ بهتر کن

.

کاری کردی که یه عمر

به تو وابسته بشم

کاری کن غیرِ خودت

از همه خسته بشم

.

کاری کن غیرِ خودت

همه رو جواب کنم‌

من به دنیا اومدم

تو رو انتخاب کنم

.

اگه از من رد شی

تو خودم می مونم

تو مگه می تونی

مگه من می تونم

.

 ماهِ کامل باش و

شبُ با من سر کن

حالمُ بهم بریز

حالَمُ بهتر کن

 

ارسال نظر
امیری : اهنگ ماه کامل
1 2
خیلی اهنگ شاد و زیبایی داشت ممنون میشم اگه بگید البوم کاملش رو از کجا میشه تهیه کرد
نازنین عابدینی : آهنگ ماه کامل
1 2
آهنگ ماه کامل هم مانند بقیه آهنگ های قبلی بسیار زیبا بود ممنون خیلی عالی خیلی انرژیک وخیلی دوست داشتنی
مجید شیرمحمد لو ... : اهنگ ماه کامل
0 0
اهنگهای شما هر دفعه بهتر از دفعه قبل میشود اینده موسیقی پاپ و سنتی در حنجره شماست تشکر جناب دلشادی عزیز
فاطمه کربلایی ا ... : آهنگ
1 0
اصلنم قشنگ نیست الکی دان کردم با اون صداش مردمم بیخود نظر میدن
E : نظر کلی
0 0
تمامی ترانه های آقای دلشادی بسیار زیبا هستند و هر کدوم حس متفاوتی داره بهترین آرزوها رو برای ایشون دارم منتظر ترانه های بعدیشون هستم همیشه موفق باشید 🌹🌹🌹
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005