میثم ابراهیمی و اجرای تیتراژ سریال «پنجری» در آستانه کنسرت تهران

« بازگشت به لیست | جمعه 16 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: «میثم ابراهیمی» که تیتراژ پایانی سریال «پنجری» را بر روی آنتن رسانه ملی دارد، پس از  پخش تک قطعه «واسه تو»، 25 تیر ماه با طرفدارانش دیدار خواهد کرد.

وی در این روز، طی دو سانس با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری ماهو در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود.

برای این کنسرت که ساعت های 18 و 21:30 زمان اجرا در نظر گرفته شده، بلیت ها بین 35 تا 140 هزار تومان قیمت گذاری شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  در کنار انتخاب صندلی مورد نظر خود، بلیت را به صورت آنلاین تهیه کنند.

همچنین وی در آستانه دیدار با هوادارانش در پایتخت، تک قطعه «واسه تو» را با شعر و ملودی آصف بایرام زاده و حمیدرضا یوسفی، تنظیم، میکس و مسترینگ سالار نورانی منتشر کرد.

خواننده آلبوم «تیک» پیش از این نیز تک قطعه «خودت بگو» را با ترانه و ملودی بابک بابایی و تنظیم کنندگی آرش آزاد منتشر کرده بود. در این اثر، ایمان احمدزاده وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته و کیان دارات نیز به عنوان نوازنده گیتار در آن هنرنمایی کرده است.

همچنین در تیتراژ پایانی «پنجری» که هر شب ساعت 21 از شبکه سوم سیما پخش می شود، حامد برادران به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با وی همکاری داشته است.

«پنجری» سریالی طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام است که داستان پسری را روایت می کند که برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش، همه اطرافیانش را به چالش می کشد.

حمید لولایی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، غلامرضا نیکخواه، یوسف تیموری، رضا داوودنژاد، مهران غفوریان، اشکان اشتیاق، زهره فکور صبور، شهره سلطانی و . . . بازیگران این سریال هستند که موسیقی متن آن توسط حمیدرضا صدری ساخته شده است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005