تور کنسرت های گروه «سون» به بوشهر و تهران رسید

« بازگشت به لیست | شنبه 17 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سارا کریم زاده: گروه «سون» پس از دیدار با طرفداران بوشهری خود، در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

این گروه 23 تیر ماه طی دو سانس در ساعت های 20:30 و 23 برای اولین بار در سینما بهمن بوشهر با همکاری موسسه نشر موسیقی دی بآذر اجرای کنسرت خواهد داشت که علاقمندان به حضور، می توانند از طریق سایت www.liantic.com اقدام به خرید آنلاین کرده و یا به مراکز فروش معرفی شده در سایت «ایران تیک» مراجعه کنند.

«سون» پس از اجرا در جنوب کشور، با حضور در پایتخت، طی روزهای 24 و 26 تیر ماه در مرکز همایش های برج میلاد، قطعات پرطرفدار خود را اجرا خواهد کرد.

قیمت بلیت های این کنسرت که در دو سانس (ساعت های 19 و 22 ) برگزار خواهد شد، بین 45000 و 140000 تومان در نظر گرفته شده و از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان خرید بلیت برای علاقمندان مهیاست.

آرش قنادی (سرپرست گروه، خواننده و نوازنده گیتار) امیر قنادی (خواننده، گیتار الکتریک)، کیارش پوزشی (خواننده، گیتار بیس)، بهروز علیاری و محمد زمانیها (کیبورد)، سعید حسن زاده (گیتار باس)، رضا رفتاری (درامز)، پژمان فرهمند و حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، محمد رضوانی زاده (گیتار)، هادی جداری (ساکسیفون) و احمد حضرتی (بوزوکی) اعضای «سون» در اجراهای پیش رو هستند.

لازم به یادآوری ست، این گروه در جریان تور کنسرت های خود، پیش از این، در تاریخ ششم و هشتم ماه جاری به ترتیب در تالار اورانوس دهکده سیاهرود نوشهر و سالن بعثت کلاردشت کنسرت داشتند.

ارسال نظر
س : س
1 0
خیلیم خوب
سپیده سلیمانی : .
2 0
بسیار کامل و جامع بود ممنونم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005