اجرای «زنمرد» کامران رسول زاده با همراهی ارکستر ملی ایران

« بازگشت به لیست | دوشنبه 19 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصى.سل نيوز/ مهدی یعقوبی: «کامران رسول زاده» موسیقی ـ نمایش «زنمرد» را طی دو روز (23 و 24  مرداد ماه) در تالار وحدت به روی صحنه می برد.

این خواننده و آهنگساز که به عنوان شاعر و نویسنده نیز فعالیت حرفه ای و جدی دارد، در این برنامه که هر شب طی یک سانس اجرا می شود، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری را بر عهده دارد.

عاطفه رضوی و سارا میرایی (بازیگر)، علی شمس (دراماتورژ)، مجید ضابطی (مدیر تولید)، آزیتاخرمی (برنامه ریز و دستیار کارگردان)، امین علمایی (دستیار کارگردان)، مهدی مرودشتی (سوپروایزر جلوه های ویژه)، مقدی شامیریان (طراح لباس)، علی کوزه گر (طراح نور)، ماریا حاجیها (چهره پرداز)، بابک کیوانی (طراح صدا)، افروز پرتوی (مجری دکور)، محمود توسلیان (مشاور رسانه ای)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی- مکث)، احسان نقابت (عکاس و طراح پوستر) افرادی هستند که در انجام این پروژه نمایشی و موسیقایی رسول زاده را همراهی خواهند کرد.

همچنین موسیقی این پروژه با همراهی ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان نواخته خواهد شد.

در این اثر که تلفیقی از هنرهای سمعی - بصری است از تکنولوژی آبجکت های سه بعدی روی مش هولوگرافیک  holographic mesh projection)) استفاده شده که با همت موسسه فرهنگی ـ هنری «آوای هنر کامران» تجهیز و تهیه شده است که این تکنولوژی، قابلیت ترکیب و نمایش مدیاهای مختلف از جمله ویدئوهای دوبعدی و سه بعدی و جلوه های ویژه (vfx)  در اجراهای زنده را داراست.

گفتنی ست، «زنمرد» نخستین نمایشنامه این هنرمند است که به سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی نوشته شده و پیش از اجرای صحنه ای، کتاب آن توسط انتشارات مروارید عرضه شده و تا به امروز سه بار تجدید چاپ شده است.

کامران رسول زاده در صفحه اجتماعی خود درباره این نمایشنامه نوشته است: «رویای این روزهایم که هر روز دیده ام اما ندیده ام».

لازم به اشاره است، علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com مراجعه کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005