«اتاق ها»؛ اجرای متفاوت «علی قمصری» با همراهی «همنوازان حصار»

« بازگشت به لیست | یکشنبه 25 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: علی قمصری با همراهی گروه «همنوازان حصار» کنسرت «اتاق ها» را اواسط مرداد ماه در برج آزادی به روی صحنه می برد.

این خواننده و نوازنده موسیقی سنتی در روزهای جمعه و شنبه برابر با 13 و 14 مرداد ماه طی یک سانس از ساعت 21  در برج آزادی تهران با طرفداران خود در پایتخت دیدار خواهد کرد و طبق تمهیدات صورت گرفته اعضای این اجرا در صدد هستند تا کنسرتی که نام «اتاق ها» برای آن در نظر گرفته شده، را هر چه خاطره انگیز برگزار کنند.

علی قمصری درمورد نامگذاری این کنسرت در صفحه اجتماعی خود نوشت: «طراحی صحنه، نحوه حضور ما بر روی آن و مرزبندی مفهومی بخش های مختلف موسیقی و ارتباط بین آن ها، دلیل نامگذاری این کنسرت را در شب اجرا برایتان روشن خواهد کرد».

«برگ»، «تماشاگر»، «پایکوبی در قفس»، «مترسک» با شعری از احسان افشاری و «قاصدک» اثر استاد پرویز مشکاتیان از جمله قطعاتی هستند که در کنار جدیدترین ساخته های علی قمصری در برج آزادی اجرا خواهند شد.

هاله سیفی و بهرخ شورورزی (همخوان)، میثم مروستی (به عنوان نوازنده ویولن)، ماکان خوئی نژاد (ویلنسل)، امیرفرهنگ اسکندری (عود)، کامران منتظری و زکریا یوسفی (سازهای کوبه ای) در کنار علی قمصری که خود نوازندگی تار را برعهده دارد، هنرنمایی می کنند.

علاقمندان به حضور در این اجرا، برای تهیه بلیت که قیمت آن از 30 تا 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است، می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com و یا از طریق شماره تلفن های 22655448  و 22655498 اقدام کنند.

همچنین پیش از این، علی قمصری در جریان تور کنسرت های خود، پنجشنبه 22 تیر ماه در سالن «هنرمندان خورشید» به دیدار طرفداران اصفهانی خود به روی صحنه رفت.

در این اجرا که از ساعت 21 طی یک سانس به همت موسسه فرهنگی هنری نوای مهر و با همکاری هنر سرای خورشید برگزار شد، حسین رضایی نیا و کامران منتظری با هنرنمایی سازهای خود، وی را با صدا و نوای ساز تارش همراهی کردند.

گفتنی ست، خواننده آلبوم «دُرصط» که تور کنسرت های خود را از هفته دوم تیر ماه آغاز کرده، تاکنون در شهرهای کرج، یزد و تبریز نیز اجراهای موفقی را پشت سر گذاشته است.  

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :