به همت موسسه فرهنگی هنری هنرآفرینان آوای جم و آموزشگاه سیوار

نخستین آکادمی حرفه ای موسیقی پاپ در کشور برگزار می شود

« بازگشت به لیست | یکشنبه 25 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ نسترن قلی پور: موسسه فرهنگی ـ هنری «هنرآفرینان آوای جم» با همکاری آموزشگاه «سیوار» نخستین آکادمی حرفه ای موسیقی پاپ را با حضور اساتید برجسته برگزار می کند.

در این آکادمی که برای اولین بار در سیستم آموزشی کشور برگزار خواهد شد، تدریس موسیقی با سرفصل ها و متدهای اختصاصی سبک پاپ در رشته های خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی، تنظیم و مهندسی صدا تدریس خواهد شد.

مهرزاد خواجه امیری، پیام هوشمند، مهدیه عرب و مهدی حاجی قاسمی از جمله اساتیدی هستند که در دوره های این آکادمی سه ماهه به هنرجویان آموزش می دهند.

علی اسلامی طراح و مجری طرح این پروژه در گفتگوی اختصاصی با سل.نیوز در رابطه با ایده این طرح و هدف از برگزاری این آکادمی عنوان کرد: « در مورد موسیقی پاپ هیچ وقت یک آموزشی پیوسته و برنامه ریزی شده، وجود نداشته و همیشه دوره های مختلف به صورت جداگانه برگزار شدند، در حالی که یک قطعه موسیقی مجموعه ای از تمام رشته هایی است که عنوان شده و برای همین به نظرم لازم است که هر هنرمندی روی رشته همکارش نیز اشراف داشته باشد که این اتفاق در آکادمی موسیقی پاپ می افتد».

وی در مورد انتخاب و معیار گزینش اساتید گفت: « جدا از یکسری دروس اصلی که آقای خواجه امیری تدریس خواهند کرد، درمورد اساتید دیگر نیز با توجه به اخلاق، قابلیت و توانایی، تجربه و صاحب سبک بودن، با همفکری ایشان به این اسامی رسیدیم که در دوره های بعد به تعدادشان افزوده می شود».

اسلامی در ادامه سخنانش افزود:«همه چیز برنامه ریزی شده است و بچه هایی که این دوره ها را به اتمام برسانند، در نهایت نه تنها رشته خودشان را به صورت تخصصی یاد گرفته اند بلکه روی رشته های مرتبط به کار خود نیز اشراف خواهند داشت. این دوره ها شامل دروس عمومی و اختصاصی است که در کلاس های عمومی ترانه سرا، آهنگساز، خواننده و . . .  در یک کلاس و در کنار هم می نشینند و از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند دقیقا مانند همان چیزی که در سیستم دانشگاهی وجود دارد».

وی در مورد شروع کلاس ها و تعداد هنرجویان نیز بیان کرد: «برای آغاز کار این دوره دقیقا زمان خاصی مشخص نشده چرا که بستگی به استقبال هنرجوها دارد اما امیدوارم که همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش برود».

گفتنی ست، در نخستین دوره آکادمی موسیقی پاپ، ابتدا هنرجوها در مشاوره رایگان سطحشان سنجیده می شود و سپس متناسب با سطح خود در کلاس های مختلف قرار می گیرند. هزینه کلاس ها نیز با توجه به رشته ای که هنرجو انتخاب می کند، متغیر است.

علاقمندان به تعیین وقت مشاوره قبلی می توانند با شماره تلفن های 02144960321 و 02144013067 تماس گرفته و یا از طریق تلگرام موسسه آوای جم    Telegram.me/jambandcompany با مشاورین در ارتباط باشند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005