اجرای عاشقانه های «محمد علیزاده» در سالن میلاد نمایشگاه

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 27 تير 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: «محمد علیزاده» 14 و 15 مرداد ماه هر شب طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهد رفت.

وی که یکی از فعالترین خوانندگان موسیقی پاپ در برگزاری کنسرت است، پس از تور استرالیا و اجرا در چهار شهر و سالن میلاد نمایشگاه تهران در 18 و 19 تیر، ابتدا در روزهای 1 تا 3 مرداد در تالار چیچک تبریز و سپس در تاریخ 12 مرداد در کرمان کنسرت خواهد داشت.   

خواننده آلبوم «دلت با منه» در کنسرت اواسط مرداد ماه، ساعت 18:45 و 21:45 با طرفداران تهرانی خود دیدار خواهد کرد که علاقمندان می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی  www.Iranconcert.com اقدام به خرید بلیت کنند.

امیرحسین اویسی (سرپرست گروه و نوازنده پیانو)، سعید عباسی (کیبورد)، اشکان موسوی (ویولن)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، عظیم روحانی (گیتار آگوستیک)، ایمان ذاکری (درامز)، علی پورنگهبان (گیتار بیس) و اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) اعضای ارکستر وی هستند.

لازم به یادآوری ست، محمد علیزاده که تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال را با ترانه ای از روزبه بمانی، ملودی مهدی دارابی و تنظیم کنندگی مسعود جهانی خوانده، در برنامه رادیویی «شکرانه» به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

این برنامه که با تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی در عید سعید فطر از رادیو تهران پخش شد، میزبان خوانندگان تیتراژهای برنامه ها و سریال های ماه مبارک رمضان از جمله سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی و . . . بود.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005