شب به یادماندنی «حسین نجفی» و «ارسام» در حمایت از موسسه خیریه «علاج»

« بازگشت به لیست | جمعه 6 مرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: کنسرت مشترک «حسین نجفی» و «ارسام» پنجم مرداد ماه در سالن همایش های امام علی (ع) با همراهی گروه بیست به رهبری ارکستر آترین بی نیاز برگزار شد.

با وجود تاخیری تقریبا نیم ساعته در شروع اجرا، در نهایت مخاطبین با رضایت کامل سالنی که تنها چند صندلی خالی در آن دیده می شد را در پایان شب ترک کردند.

این کنسرت پس از ورود اعضا و خواندن سرود ملی، با حضور حسین نجفی بر روی صحنه و اجرای تک قطعه «قرص های خواب» آغاز شد.

این خواننده در ادامه قطعات «آرامش»، «خوش قلب»، «عشق واقعی»، «شیفته»، «تصمیم» و «سهم من» را خواند و با اجرای «نهایت دل بستن» ارسام بر روی صحنه حاضر شد و با همخوانی یکدیگر این اثر را اجرا کردند و سپس «فقط تو»، «بارون پاییزی»، «دریا»، «می خواستمت»، «دوسم نداری»، آنپلاگد قطعات «عکس» و «بعد تو» و «دلیل منطقی» را خواند.

تک قطعه «برگرد» که جز آثار وی هست نیز با برگشت حسین نجفی به روی صحنه به صورت دوصدایی اجرا شدند.

در میان اجرا، هر دو خواننده با اشاره به این نکته که بخشی از عواید این اجرا به موسسه علاج که حامی کودکان دارای بیماران صعب العلاج است، هدیه داده خواهد شد، اظهار داشتند: «درد بیماری یک سو و درد هزینه هایی که برای بهبودی لازم است از سوی دیگر این کودکان و خانواده های آن ها را آزار می دهد. ای کاش همگی بتوانیم در حد توانمان یاری دهنده این عزیزان باشیم».

در پایان نیز از به درخواست حضار قطعه «نهایت دل بستن» که جز آثار حسین نجفی به آهنگسازی و تنظیم کنندگی ارسام است، بار دیگر با همخوانی مخاطبین اجرا شد.

لازم به ذکر است، محمود ملک لو (تومبا و پرکاشن)، علی درخشان (درام و کاخن)، مجید مصطفایی (گیتار باس)، آراد یادگارفرد (گیتار)، شروین بختیاری (گیتار الکتریک) و سعید مروتی (ویولن) نوازندگانی بودند در این کنسرت به رهبری آترین بی نیاز (نوازنده پیانو و کیبورد) به عنوان اعضای گروه بیست در کنار این دو خواننده ساز زدند.

گفتنی ست، مهندس نصیر افشار (مدیر هلدینگ بین المللی رز)، مهندس باباجانی (موسسه جهان ارتباطات)، احمد کجوری (مدیر مرکز جهان ارتباطات)، اسماعیل بخشی (مدیر امداد خودرو)، آقای ریس دانا (نشر نگاه)، فضل ا... احمدی (سردبیر مجله پیشخوان)، هما خاکباش، سیامک اشعریون، محمد علایی، علی برقی (بازیگر)، امید میرزایی، مجتبی احمدی، دانیال شهرتی، مهدی بابایی، مجید احمدی، علیرضا جوادی، شویراد، رسول بهرامی، علیرضا شایان، رسول مرشدلو و صادق کشاورز افراد شاخصی و هنرمندانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند تا حمایت خود را از موسسه خیریه «علاج» و اجرای کنسرت هایی با چنین پیش زمینه فکری و انسانی اعلام کنند.

* در ادامه می توانید گزارش تصویری کامل این کنسرت را از نگاه دوربین گروه عکاسی «سل.نیوز» مشاهده کنید:

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005