اجرای کنسرت «رستاک» همراه با حضور دوباره «سیامک سپهری»

« بازگشت به لیست | شنبه 7 مرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ امید یزدانفر: گروه موسیقی محلی «رستاک» 9 مرداد طی دو سانس در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد اجرای کنسرت خواهد داشت.

امکان خرید بلیت این اجرای 120 دقیقه ای که در ساعت های 18:30 و 21:30 با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری آوای هنر به روی صحنه خواهد رفت، از طریق سایت www.tik8.com برای علاقمندان امکان پذیر است.

«رستاک» در حالی این اجرا را پشت سر خواهد گذاشت که وعده داده است «سیامک سپهری» سرپرست گروه را پس از چند ماه دوری، بار دیگر همراه خواهد داشت.

عدم همراهی این هنرمند با گروه طی اجرای عیدانه فرانکفورت آلمان و کنسرت تهران طی روزهای اخیر نیز خبرساز شده بود و شایعاتی مبنی بر جدایی وی از رستاک در رسانه های مختلف دیده شد که با توضیحات فرزاد مرادی این ادعا تکذیب و نبود او زمانی برای استراحت اصلی ترین عضو این گروه موسیقی محلی مطرح شد. 

لازم به یادآوری است، گروه موسیقی «رستاک» فعالیت خود را در تابستان سال 1376 در قالب یک گروه موسیقی تجربی آغاز کرده است.

این گروه با الهام از نغمه‌های اصیل و کهن موسیقی بومى و مقامی كشورمان و با رويكرد به برقراری ارتباط با سایر فرهنگ‌ها، تجربه هاى موسيقايى خود را شكل داده است.

سیامک سپهری (سرپرست گروه، نوازنده تار)، فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده عود، سه‌ تار، دیوان و قوپوز)، بهزاد مرادی (خواننده و نوازنده دهل، ضرب، عود و سازهای افکتیو)، اکبر اسماعیلی‌پور (تار، سه ‌تار، عود و تار آذری)، یاور احمدی‌فر (دف، دایره، دهل، پیپه و سازهای افکتیو)، امید مصطفوی (تنبک، کوزه، زنبورک، حلب، کاسوره و سازهای افکتیو)، صبا جمالی (قانون)، سپهر سعادتی (کنترباس)، دینا دوستی (کمانچه و قیچک)، فرزاد خورشیدسوار (دف، دایره، دهل و دُم ‌دُم)، بیتا قاسمی (قیچک باس)، حامد بلندهمت (سرنا، نی جفتی، دوزله، نی انبان و بالابان) اعضای گروه رستاک هستند که البته در اين اجرا استاد وحيد اسداللهى و رضا اسدالهى (ناقارا)، مراد اسدالهى (گارمون)، سوما نوروزى، الميرا قنبرى و علی عیوض خانی (همخوان) گروه رستاك را همراهى خواهند كرد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005