متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید:

انتشار «با تو خوشم» جمشید دلشادی به عنوان تیتراژ انیمیشن «بچه سالار»

« بازگشت به لیست | جمعه 6 مرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تیتراژ انیمیشن «بچه سالار» (The Boss Baby) به صورت تک قطعه ای با عنوان «با تو خوشم» با صدای جمشید دلشادی و موسیقی  محمد احمدی منتشر شد.

ترانه آن از بین سروده های رضا لسانی انتخاب شده و نوازندگی گیتار و میکس و مسترینگ آن نیز بر عهده آهنگساز اثر بوده است.

این انیمیشن که به زودی در بهترین سینماها به اکران عمومی خواهد رسید، توسط گروه دوبلاژ «آلفا» با مدیریت و مترجمی امیرحسین صفایی به صورت خلاقانه ای دوبله شده است.   

«بچه سالار» با گویندگی سحر چوبدار، مسعود سیدی، محسن پرتوی، بیژن باقری، یاسمن ورمزیاری، امیرحسین صفایی، محمد حسن آژینه، علیرضا تابان، نیما مظفری، هلیا عمومی، طلا مهیمنی، بهنام سروی، سخر عیسی زاد، پانته آ یزدی، محسن آبادانی، علی اسماعیلی و نگین نیک آفرین آماده پخش شده و امیرعباس ملکی و علیرضا خضری نیز به ترتیب به عنوان مسئول امور فنی و طراح کاور با این گروه همکاری داشته اند. همچنین وظیفه صداگذاری و میکس بر عهده محمدحسن آژینه بوده است.

لازم به ذکر است، این پویانمایی رایانه ای سه بعدی محصول آمریکا و کمپانی «دریم ورکس»، به کارگردانی تام مک گراث و نویسندگی مایکل مک کولرز بر اساس کتابی از مارلا فارزی، برای اولین بار در تاریخ 12 مارس 2017 در جشنواره بین المللی فیلم میامی به نمایش در آمد و سی و یکم همان ماه به اکران عمومی رسید و با توجه به استقبال قابل توجهی که از آن شده، قسمت دوم آن در سال 2021 به نمایش در خواهد آمد.

درباره سوژه «بچه سالار» نوشته شده است: «داستان این انیمیشن درباره خانواده ای است که با ورود بچه ای عجیب به جمعشان به عنوان فرزند دوم، اتفاقات زیادی را پشت سر می گذارند. با وجود طرد شدن پسر اول با اتهام حسادت، پس از مدتی هر دو برادر با هم متحد می شوند تا خانواده را از خطری که تهدیدشان می کند، نجات دهند».

گفتنی ست، موسیقی اصلی این انیمیشن را «هانس زیمر» از نوابغ موسیقی جهان و آهنگساز صاحب نام آلمانی ساخته است. وی که بیش از سه دهه ست در ساخت موسیقی متن فعالیت جدی دارد، ساخت موسیقی آثار موفقی همچون «شیر شاه»، «شاهزاده مصر»، «گلادیاتور»، «آخرین سامورایی»، «شوالیه تاریکی»، «دزدان دریایی کارئیب»، «شرلوک هلمز» و . . . را در کارنامه هنری خود دارد و تا به حال چهار جایزه گرمی، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار را از آنِ خود کرده است.

* در ادامه می توانید متن ترانه «با تو خوشم» را بخوانید و آن را <a href="http://solartnews.com/administrator/files/UploadFile/JamshidDelshadi-BaToKhosham-www.SolA

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005