+ آلبوم تصویری

استقبال از اولین کنسرت «محمد سرمدی» در ایوان شمس

« بازگشت به لیست | یکشنبه 29 مرداد 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: اولین کنسرت رسمی «محمد سرمدی» در تاریخ 27 مرداد ماه طی یک سانس از ساعت 21 به روی صحنه ایوان شمس رفت.

این اجرا که به همت موسسه فرهنگی ـ هنری سلفا به مدیریت مجید طوسی و مدیر روابط عمومی ندا مصطفوی با استقبال خوب مخاطبین برگزار شد، با اجرای قابل قبول خواننده همراه با گروه ارکستر حرفه ای خود به رهبری و نوازندگی درامز «نیما غفاری» توانست خاطره خوبی را در ذهن حضار باقی بگذارد.

«ثانیه ها»، «ساحل بی صدف»، «دنیا»، «قسم»، «آرامش تلخ»، «غریبه»، «جزر و مد»، «کوچه»، «سرگذشت»، «به تو رسیدم» و «درد قدیمی» قطعاتی بودند که به ترتیب در این اجرا خوانده شدند.

ماکان فرجی (گیتار باس)، ایلرای عدمی (گیتار الکتریک)، نیکان زند (گیتار اسپانیش)، کسری جدید زاده (ساکسیفون و کلارینت)، سعید رحیمی (کیبورد و سینتی سایزر)، مهدی پاشا (تومبا، پرکاشن و داربوکا) نوازندگان حاضر در ارکستر این کنسرت بودند.

همچنین مهدی گلستانه (تهیه کننده)، علیرضا زمانی نسب و میثاق جمشیدی (بازیگر)، حامد مجتهدی تهرانی (شهردار منطقه 5)، نوید جولایی (تهیه کننده رادیو)، دانیال شهرتی، شویراد، علیرضا جوادی، مسعود افجه ای، مازیار بازیار، عادل فلاح، سعید جامع (موزیسین)، مهمانان و هنرمندان برجسته ای بودند در این کنسرت حضور داشتند.

گفتنی ست، محمد سرمدی فارغ التحصیل رشته معماری و عمران، از سال 82 وارد عرصه موسیقی می شود و اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «نذار که خوابت ببره» در سال 87 منتشر می کند و سپس دو آلبوم «جزر و مد» را در سال 89 و «آرامش تلخ» را به صورت تک قطعه به علاقمندان عرضه می کند.

* در ادامه می توانید این کنسرت را به روایت تصویر از نگاه لنز دوربین گروه عکاسی «سل.نیوز» ببینید:

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005