تور کنسرت های «شهاب مظفری» به تهران خواهد رسید

« بازگشت به لیست | شنبه 4 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: تور کنسرت های «شهاب مظفری» به رهبری ارکستر مهدی فردی با چهار سانس اجرا در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

خواننده تک قطعه «عکس قدیمی» در روزهای 14 و 23 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی طی دو سانس در ساعت های  19 و  22 با طرفداران پایتخت نشین خود دیدار خواهد کرد که علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت www. Aradconcert.com برای تهیه بلیت اقدام کنند و یا با شماره  284244 ـ 021 تماس بگیرند.

این خواننده به طرفدارانش قول داده در اجراهای پیش رو، تازه ترین آثارش را اجرا کند که تک قطعه «قسم» به عنوان آخرین اثری که از وی منتشر شده نیز در این لیست قرار دارد.

ترانه این قطعه را نازنین مشرفی سروده و نیمان غفاری آن را تنظیم کرده است. همچنین فرشاد حسامی وظیفه میکس و مسترینگ «قسم» را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است، شهاب مظفری که طی روزهای 2 و 3 شهریور در سینما هلال اهواز و 4 شهریور در سالن چیچک تبریز اجرای کنسرت داشته، قرار است در نهم شهریور ماه نیز در سالن فجر کرمان به روی صحنه برود.

در بیوگرافی این خواننده آمده است: «شهاب مظفری، تحصیل کرده رشته کامپیوتر، موسیقی را از کودکی با فراگیری ساز پیانو آغاز می کند و در حال حاضر در نواختن گیتار کلاسیک تبحر خاصی دارد. «وقتی رفتی» به عنوان اولین اثر او در سال 87 منتشر شد و در سال جاری با پیوستن به جمع خوانندگان مجاز، نخستین کنسرت خود را در تیر ماه طی 6 سانس برگزار کرد». 

 

ارسال نظر
رها : هنرمند با اخلاق و مهربان
0 0
شهاب مظفری از نظر من جز خوانندگانی است که در طول زمان کم با اهنگ هایی متفاوت و زیبا طرفدار های زیادی جذب کرده است‌. با ارزوی موفقیت.
Fatemeh.z : ...
0 0
صدای شهاب مظفری برای من بسیار دل نشین است.آهنگ های او مخصوصا (عکس قدیمی) بسیاااررر فوق العاده است.واقعا اراده ی او در رسیدن به این مرحله قابل تحسین است.چرا که سال ها با وجود مانع ها دست از تلاش کردن نکشید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005