تمرینات کنسرت های باکلام و بیکلام «دانیال شهرتی» آغاز شد

« بازگشت به لیست | شنبه 4 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: پس از آماده شدن برای اجرای کنسرت بی کلام، نخستین کنسرت باکلام «دانیال شهرتی» نیز در مرحله تمرین قرار گرفت.

دانیال شهرتی که این روزها در کنار انتشار تک قطعه هایی برای خواننده هایش، انتظار پخش مینی سریال «تلاطم» به کارگردانی وحید بیطرفان را که خود موسیقی آن را ساخته، از رسانه ملی می کشد، در کنار آغاز تمرینات کنسرت بی کلام «قو و دریا» که شامل تک نوازی پیانو و دو نوازی پیانو و ویلنسل به نوازندگی خود و آناهیتا ایزدی پارسا است، تمرینات خود را برای به روی صحنه بردن کنسرت باکلامش را نیز آغاز کرده است که رهبری ارکستر را شخصا بر عهده دارد.

این کنسرت که قرار است پس از انتشار آلبوم «امشب» به روی صحنه برود، به احتمال زیاد پس از ماه های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، استیو آوانسیان (درامز)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، مهدی بابایی (گیتار اگوستیک)، آناهیتا ایزدی پارسا (چلو)، رضا احمدی (سینتی سایزر)، فرژام فلکی (ویلون) نوازندگان حاضر در گروه ارکستر خواننده تک قطعه موفق «حماقت» هستند.  

گفتنی ست، «امشب» دومین آلبوم با کلام وی پس از آلبوم های «آموروسو» و «قو و دریا» است که شهرتی شخصا خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی آن را بر عهده داشته است. این اثر شامل 9 قطعه به نام های «بوی گندم»، «هیچ مگو»، «چشمای شرقی»، «عصر پاییز»، «امشب»، «شانس»، «هذیون»، «فوق العاده» و «بی حوصله» است که ترانه های آن از بین سروده های مهشاد و مهدیه عرب و مرجان زنگنه انتخاب شده است. یک قطعه نیز با شعری از مولانا در این آلبوم گنجانده شده که شویراد به عنوان خواننده مهمان در آن هنرنمایی کرده است.

همچنین لازم به ذکر است، در مینی سریال «تلاطم» نیز که کرامت پورشهسواری تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، هنرمندانی همچون مجید واشقانی، زهرا اویسی، بیتا خردمند، شیوا خسرومهر، حشمت آرمیده، جلیل فرجاد، زهرا سعیدی، محمود مقامی، ساغر عزیزی و مهوش صبر کن در ژانری پلیسی ـ حادثه ای ایفای نقش کرده اند که هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.

 

ارسال نظر
Sara Golshani : concert bikalam
0 0
Plz concert bikalamesho elam konin man mikham beram Tanx
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005