اجرای اختصاصی گروه «پالت» در نمایشگاه آثار استاد «اکبر نعمتی»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 6 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ امید یزدانفر: گروه «پالت» با حضور در اولین نمایشگاه آثار هنری استاد «اکبر نعمتی» مطرح ترین آثار خود را اجرا کردند.

این نمایشگاه که در گالری ایوان واقع در الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن بست حمید، شماره یک تا دهم شهریور هر روز از ساعت 16 تا 20 میزبان هنر دوستان است، آثار استاد نعمتی را در شکل ها و رشته های مختلف در معرض بازدید گذاشته است که گروه پالت با حضور در این نمایشگاه، اجرایی اختصاصی را به پدر امید نعمتی تقدیم کردند.

این گروه که پس کنسرت 17 اردیبهشت در مجتمع میزبان بابلسر و انتشار و اجرای تیتراژ ویژه برنامه «هزار دستان» که در ماه مبارک رمضان از شبکه نسیم پخش شد، مدتی ست به ظاهر کم کار شده است، پیش از حضور در مسابقه ادابازی برنامه «خندوانه» که با گروهی با عنوان «ریسه» شرکت کرده بودند، با همراهی در یکی از برنامه های کمپین «ناکجا میری» اسنپ سوپرایزی را برای طرفداران خود آماده کردند که بسیار مورد توجه طرفداران این گروه قرار گرفت.

گفتتنی ست، «پالت» یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است که می توان ویژگی کلیدی آن را در سازبندی تنظیم ها در نظر گرفت.  پالت آثار خود را با مشارکت اعضای خود با سلیقه های متفاوت می ‌آفریند که این باعث تنوع آن می ‌گردد. این گروه، نه تنها در شهرهای مختلف کشور بلکه در پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم نیز اجراهای موفقی را تجربه کرده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005