+ گزارش تصویری از تمرین کنسرت

کنسرت «شهرام شکوهی» در برج میلاد تمدید شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 9 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: کنسرت 13 شهریور «شهرام شکوهی» برای یک شب دیگر طی دو سانس در تاریخ پانزدهم همین ماه در برج میلاد تمدید شد.

خواننده آلبوم موفق «تا نفس هست» که مدتی از صحنه به دور بوده، با بازگشتی پرقدرت به روی استیج، با استقبال خوب هوادارانش مواجه شد و کنسرت تابستانی وی، برای دو سانس دیگر در ساعت های 18:30 و 21:30 تمدید شد.

امیرحسین کاشانیان (نوازنده گیتار سلو و سه تار، همخوان)، ادوارد دانیل زاده (درامز)، میعاد شهابی، امیرحسین شکوهی و سام میرزایی (گیتار ریتم)، سعید رحیمی (کیبورد)، مجید مصطفایی (گیتار باس)، امین غیاثی (پرکاشن)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، محمود پوررفیع عربانی (ویولن)، کسری جدیدزاده (ساکسیفون)، آرش آذر (دودوک)، بهناز آقا حکیم، سارا علیپور و سمیرا ملک درویش (همخوان) اعضای ارکستر شهرام شکوهی در اجراهای پیش رو هستند که به رهبری عادل فلاح به روی صحنه خواهند رفت تا در کنار وی، خاطره انگیزترین قطعات را برای حضار اجرا کنند. همچنین کارگردانی کنسرت بر عهده سپهر بیگلری خواهد بود.

لازم به ذکر است، ایشان قول اجرای تک قطعه «مجنون تنها» که چند روزی ست از انتشار آن می گذرد را در اجراهای برج میلاد به طرفدارانش داده است. سرودن ترانه و ساخت ملودی این اثر را شهرام شکوهی شخصا برعهده داشته و داریوش صالح پور و امیرحسین کاشانیان نیز آن را تنظیم کرده اند.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این کنسرت، می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com به صورت آنلاین تهیه کنند.

 

 

* در ادامه می توانید عکس های تمرین کنسرت «شهرام شکوهی» در استودیو V.I.P  را از نگاه دوربین محمدرضا عبدی و ساجده خارج ببینید:

ارسال نظر
الهام : *
0 0
chera enghad avaz shode?
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005