متن ترانه را بخوانید و دانلود کنید:

«هزار و یک شب» با صدای مهرزاد اصفهانپور منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 11 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: تک قطعه «هزار و یک شب» با صدای مهرزاد اصفهانپور و تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ سهراب لشگری منتشر شد.

ترانه و ملودی این اثر به ترتیب سروده و ساخته میلاد و آرتا میربستانی ست و امیرحسین محمودی به عنوان نوازنده گیتار استیرینگ در این قطعه هنرنمایی کرده است. همچنین نواختن سازهای گیتار آگوستیک و گیتار الکتریک بر عهده عظیم روحانی بوده است.

این خواننده که تیر ماه سال جاری، اثر پیشین خود را با نام «خلیج فارس» با شعری از مصطفی اعلایی و موسیقی سعید خجسته به علاقمندان عرضه کرده بود، با گذشت دو سال از انتشار آخرین آلبوم خود، همچنان تصمیم دارد جایگاه خود را با انتشار تک قطعه هایی موفق در ذهن مخاطب حفظ کند.

مهرزاد اصفهانپور با حضور در قطعه دوصدایی «بوی سیب» در آلبوم «غریبه» فریدون آسرایی با ترانه ای منحصر به فرد از استاد عبدالجبار کاکایی و موسیقی بهروز صفاریان، توانست طرفداران بسیار زیادی را جذب صدای خود کند.   

اولین آلبوم وی در اسفند سال 79 با حضور آهنگسازی همچون بهروز صفاریان، امیر قدیانی، پرویز مقصودی و . . . با عنوان «آخرین صدا» منتشر شد و دومین آلبوم ایشان نیز با نام «زیر چتر بارون» با فاصله ای چند ساله، اواخر اسفند 94  به انتشار رسید که علیرضا حسینی، پیام پولاد، داریوش شهریاری، رضا لسانی و مجید صالحی ترانه های آن که «محکوم»، «من از دنیا تو رو میخوام»، «نمون با من»، «زیر چتر بارون»، «گریه کردم»، «خیلی غصه دارم»، «بعد تو»، «پا رو عشقت میذارم»، «دسته گلای بی زبون»  نام داشتند را سروده بودند و آهنگسازی، تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آن نیز بر عهده آرتا میربستانی و محمد احمدی بوده است.

«شهید آرامش»، «لحظه رفتن»، «فال قهوه»، «عروسک های پرپر»، «رنگ من خاکستری»، «تموم قصه های من» و «آوار» دیگر تک قطعه هایی ست که تا به امروز از مهرزاد اصفهانپور منتشر شده اند.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه تک قطعه «هزار و یک شب» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

 آسون به دست نیومدی، به دست باد نمیدمت

 برای من که عاشقم، سخته یه شب ندیدنت

تک تک این ترانه ها، بدجوری وابسته ات شدند

همین که دل بستم بهت، با من یه دنیا بد شدند

من اعتنا نمی کنم، به طعنه های این و اون

نزدیکتر از همیشه باش، دور از تو سخته این جنون

پشت هزار و یک شبم، چه ماجراها که نبود

امید قصه های من، فقط رسیدن به تو بود

از تو به یک اشاره من، دوباره تازه میشمو

به وقت خوب عاشقی، شاعرتر از همیشمو

آسون به دست نیومدی . . .

 

 

 

ارسال نظر
ابوالفضل : مهرزاد
2 0
صدای ایشون بی نظیره با توجه به اینکه در اجرا و احساس و همچنین تحریر های ظریف بسیار هنرمندانه عمل میکنن
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005