رونمایی از «روایت مسطور» گروه کرمانی «ورطه» در کافه راک تهران

« بازگشت به لیست | یکشنبه 26 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: آلبوم «روایت مسطور» به عنوان نخستین آلبوم گروه راک «ورطه» در تهران رونمایی می شود.

این آلبوم که چند روزی ست در قالب 10 قطعه توسط موسسه «ساز و آواز کویر» منتشر شده است، پس از رونمایی در تاریخ 24 شهریور، ساعت 19 در فروشگاه شهر فرهنگ استان کرمان، امروز برابر با 26 ماه جاری از ساعت 16 در کافه راک واقع در شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، بعد از توحید 3 در پایتخت رونمایی خواهد شد.

این گروه شامل سه عضو است که رضا مرزبان در کنار خوانندگی، سرودن ترانه های این آلبوم که نام های «فانوس»، «جوز جابلسا»، «شوق»، «نقش 1»، «خوالیگر»، «قفس»، «نقش 2»، «بیرون از قصر»، «قافله» و «جرح» برای آن ها در نظر گرفته شده را بر عهده داشته است. همچنین وی نوازندگی گیتار لید و پیانو را انجام داده است.

سامان برزگر با نوازندگی گیتار ریتم و سینتی سایزر و آیدین پولادوند با نواختن درامز و پرکاشن در  شکل گیری موسیقی قطعات این آلبوم که توسط اعضای گروه ساخته شده اند، نقش داشته اند.

همچنین علی عبداللهی نیز به عنوان نوازنده گیتار بیس با اعضای این گروه همکاری داشته است. 

گفتنی ست، گروه «وَرطه» یک گروه موسیقی پراگرسیو راک ایرانی است که از سال 1393 کار خود را آغاز می کند. هدف اولیه تشکیل آن، خلق آثار موسیقایی با رویکردی نو بوده است که در مدرنیزه کردن مدها و مایه ‌های موسیقی ایرانی با استفاده از فضای مدرن موسیقی راک و الکترونیک و در عین حال نزدیک به فرهنگ و سلیقه ایرانی تعریف شده است و هر کدام از قطعات این آلبوم بیانگر فضا و جهانی متفاوت و راوی قصه دور و درازی از تمام کتب تاریخی و اساطیری ایران است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005