تور کنسرت تازه ترین آلبوم «برادران مریدین» به لندن رسید

« بازگشت به لیست | یکشنبه 26 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: گروه «برادران مریدین» در ادامه تور کنسرت های خود، 19 سپتامبر در لندن به روی صحنه خواهد رفت.

این گروه که تازه ترین آلبوم خود با نام «ماریا کجا هستی؟» (Dónde estás María) را در هفته اول سپتامبر 2017 عرضه کرده اند، ابتدا در بروسل به عنوان بزرگترین شهر و مرکز منطقه بروکسل در بلژیک اجرای کنسرت خواهند داشت و سپس در شهرهای مختلف اروپا با هوادارانشان دیدار خواهند کرد.  

این آلبوم که از آن با عنوان «سفر جادویی از آرژانتین به مکزیک» یاد می کنند، در برگیرنده ریتم های گوناگون موسیقی آمریکای لاتین است و از سازهای مختلف الکترونیک در آن استفاده شده و دارای فضایی سرگرم کننده، غم انگیز، هوشمندانه و عظیم است.

گفتنی ست، «برادران مریدین» (Meridian Brothers) یک گروه آوانگارد است که در سال 1998 در بوگوتای کلمبیا تاسیس شده و آثاری مرکب از سبک های مختلف موسیقی و تکنیک های الکترونیکی با ریتم های لاتین را ارائه می دهد.

قطعات آن ها ابتدا از موسیقی راک لاتین پیروی می کرد اما به مرور زمان تغییرات تاثیرگذاری در عملکرد گروه به وجود آوردند و در طی گذشت زمان سبک خود را با عناصر موسیقی کلمبیایی تکمیل کردند و توانستند در سال 2012 در سطح بین المللی مطرح شوند.

لازم به ذکر است، تور کنسرت های این گروه تا هفتم اکتبر ادامه خواهد داشت و طی این مدت در 15 شهر، قطعات آلبوم خود را به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005