آلبوم تصویری گروه «لیان» ساخته محسن شریفیان منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 25 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهاب آقاجانی: آلبوم تصویری گروه «لیان» به سرپرستی و آهنگسازی محسن شریفیان در قالب 8 موزیک ویدئو منتشر شد.

این آلبوم که توسط موسسه فرهنگی ـ هنری ایران گام به تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی به علاقمندان عرضه شده، قطعات «محله خمونی»، «کله (قلعه)»، «خیامی»، «ماهی فروش»، «نی مه»، «تش باد»، «لیوا» و «جستجو» را به خوانندگی محسن شریفیان و روح اله صفوی (آکا) در خود جای داده است.

این مجموعه که شامل قطعاتی بهره گرفته از موسیقی جنوب کشور است، توسط محمد فرجی کارگردانی شده و سعید گودرزی نیز مجری طرح آن بوده است.

محسن شریفیان (نی انبان، نی جفتی و فلوت)، حسین سنگسر (دمام)، مرتضی پالیزدان (ضرب و تمپو)، حمید اکبری (تمپو)، علی احمدی (دایره زنگی)، محمود بردک‌نیا (دُهل) و خدر عزیززاده نوازندگان حاضر در این اثر هستند.

آلبوم تصویری «لیان» را محمد فرجی کارگردانی کرده و سعید گودرزی مجری طرح و همچنین مهدی بشکوفه مدیر اجرایی این اثر موسیقایی را برعهده داشته است.

«محسن شریفیان» متولد 1354 در بندر بوشهر است. مدرک تحصیلی او لیسانس پژوهشگری در رشته علوم اجتماعی و معادل فوق لیسانس موسیقی از وزارت علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی فعالیت موسیقایی خود را با تاسیس گروه لیان (بوشهر) در سال 1372 آغاز نمود. این گروه در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح ترین و با سابقه ترین گروه های موسیقی بومی ایران کارنامه قابل توجه‌ ای دارد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :