«روزهای تکراری»؛ اولین آلبوم رسمی مهدی بهرامی منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: آلبوم «روزهای تکراری» با صدا و موسیقی مهدی بهرامی توسط موسسه نغمه های ماندگار منتشر شد.

در این آلبوم که شامل 8 قطعه به نام های «قطره های بارون»، «حس مشترک»، «آرزو»، «فاصله»، «دلتنگی»، «رویای زیبا»، «تنهایی» و «دل» است، ترانه هایی از امین امینی، علی کاماراجی، ابوالفضل نجاری و علی فاتحی را در خود جای داده است.

همچنین امیر علایی ساخت دو ملودی از قطعات این آلبوم که توسط خواننده اثر، میکس و مسترینگ شده اند را بر عهده داشته است.

مهدی بهرامی (کیبورد و پیانو)، امیر علایی و علی اولایی (گیتار نایلون)، امیر بهرامی (گیتار آگوستیک) و ایمان علایی (کمانچه) نوازندگانی هستند در این اثر هنرنمایی کرده اند.

 مهدی بهرامی متولد 20 مرداد 1377 در خرم آباد، تحصیلکرده رشته موسیقی ست که از 3 سال گذشته به صورت حرفه ای وارد این هنر می شود. 

اولین اثر او به صورت تک قطعه ای با نام «قصه» در سال 93 منتشر شد و تا به امروز 13 تک قطعه با صدای خود به علاقمندان عرضه کرده است.

وی که در زمینه آهنگسازی و تنظیم کنندگی نیز فعالیت جدی دارد با خواننده هایی از جمله مرتضی اشرفی، احسان نظری، پارسا رازی، ابوالفضل نجاری و . . . همکاری داشته است.

از سال 94 ساخت آلبوم «روزهای تکراری» را به عنوان اولین آلبوم رسمی اش آغاز می کند و تا زمان کسب مجوز انتشار، به منظور همگام شدن با فضای روز موسیقی و نزدیک شدن به سلیقه عموم، تنظیم ها را چندین بار تغییر می دهد.

     

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005