به مناسبت روز شعر و ادب پارسی

«شب شعر همراز» با اهتمام و حضور «مجید اخشابی» برگزار شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سل.نیوز: شب گذشته سومین محفل ادبی «همراز» با حضور مجید اخشابی و شاعران و ترانه سرایان برجسته در سالن تشریفاتی کردستان به مناسبت روز شعر و ادب پارسی برگزار شد.

این مراسم با حضور شاعران، اندیشمندان و مسئولین علاقمند به حوزه شعر و ادب از ساعت 18 الی 21:30 به طول انجامید.

مجید اخشابی، مدیرمسئول آموزشگاه موسیقی همراز به‌عنوان برگزار کننده این محفل در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشنودی از اینکه توفیق برگزاری سومین محفل ادبی همراز  حاصل شده است، عنوان کرد: «شاعران، تصویرگران افق‌های آینده جامعه هستند و ما باید به سهم خود در پاسداشت مقام شاعر و اشاعه افکار اندیشمندانه و تاثیرگذار شاعران ارزشی و فرهیخته بکوشیم».

او از تمامی کسانی که در برگزاری این مراسم همراهی کرده ‌اند ازجمله مجموعه محترم سرای ابریشم، هلدینگ گردشگری مارکوپولو، هلدینگ گردشگری راه و رسم سفر، مجموعه گل آرامیس، مجموعه راما اسپا و موسسه سفیران صلح و دوستی تشکر کرد.

در این مراسم بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشت و ضمن ابراز علاقمندی بسیار به مقوله شعر و ادب بیان کردکه به زودی نقش رباب را در تئاتری ایفا خواهد کرد و سپس به خواندن شعر رباب، سروده سیدحمیدرضا برقعی پرداخت که پس از اطلاع از حضور شاعرِ این شعر در سالن بسیار شگفت زده شد و  تحت‌تاثیر قرار گرفت.

اجرای این مراسم را صابر قدیمی بر عهده داشت و شاعرانی چون دکتر اسماعیل امینی، سیدحمیدرضا برقعی، فریبا وکیلی، احسان افشاری، امید صباغ‌ نو، لیلا کردبچه، محسن انشایی، مهدی فرج‌ الهی، یاحا کاشانی و . . . به شعرخوانی پرداختند و برنامه‌ های متنوعی چون شاهنامه ‌خوانی توسط گروه سرود نوجوانان، اجرای موسیقی سنتی و . . . به اجرا درآمد.

در پایان مراسم مجید اخشابی به همراه مدیرعامل سرای ابریشم جناب آقای دکتر روحانی با اهدای هدایایی از حضور شاعران قدردانی و تشکر کردند.

 

* در ادامه عکس های این مراسم را از نگاه دوربین «زینب یزدی» ببینید:

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005